Annons:
Etikettfrågor-hjälp
Läst 2308 ggr
00eme05
9/30/13, 10:56 AM

Hjälp!!!! Vad gör jag?!

Jag behöver hjälp! Jag är sjuk idag och lånade min brors dator för att spela lite Minecraft, men så var nåt konstigt men jag visste inte vad jag skulle göra. Så jag gick in på Inställningar och gjorde några saker, sedan klickade jag på en sak som gjorde så hela skärmen blev svart. Så jag stängde av datorn för varken nån knapp funkade eller esc men jag hörde fortfarande hönor och hörde stegen när jag gick, men såg bara svart. Så när jag startade om datorn och klickade på Minecraft kom Mojang skylten upp, sedan blev det svart och jag kan inte göra någonting.  Datorn funkar som den ska men inte Minecraft. Jag testade logga in på en annan användare men det funkade inte heller. Så jag raderade Minecraft och ladda ner det igen. Men det är fortfarande svart. Måste laga det innan han kommer hem annars kommer han att bli jätte arg. Snälla om du vet vad jag ska göra för att fixa det, snälla skriv.

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
00eme05
9/30/13, 11:03 AM
#1

(Har en Mac Stationär)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

felle-j
9/30/13, 12:20 PM
#2

Jadu, aldrig hört något liknande så jag vet tyvärr inte. Du verkar ha försökt med det mesta 😕

LosGinos
9/30/13, 2:53 PM
#3

Har du tagit bort hela Minecraft fillen, eller bara själva exe filen?

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

[MsHammer300]
9/30/13, 7:06 PM
#4

har en mac men det har alldrig hänt mig, vad gjorde du för inställningar i Minecraft?

00eme05
10/1/13, 3:15 PM
#5

Han hjälpte mig när han kom hem. Visste ej att han kunde det men hade klickat på "Fullskärm" det går tydligen inte på den datorn, men det man behöver göra om det händer er är att installera 1.5.2 och sedan radera det och sedan installera 1.6.0

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[MsHammer300]
10/1/13, 3:32 PM
#6

Vad bra att det löste sig :3

Annons:
Upp till toppen
Annons: