Annons:
Etikettfrågor-hjälp
Läst 1466 ggr
00eme05
8/23/14, 3:56 PM

Crashat :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Mitt Minecraft har crashat,och jag vet inte varför eller hur jag ska lösa det… Jag tittade på en tutorial på YouTube och allt han sa gjorde jag, men inget funkade, någon som vet och kan säga hur man ska göra?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
WarMinerTool
8/23/14, 6:09 PM
#1

Har du testat att uppdatera ditt grafikkort?

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

felle-j
8/23/14, 6:09 PM
#2

Vad exakt är det du har provat? Kan vara bra att veta det så att vi inte föreslor samma grejer igen.

Men uppdatera drivrutiner. Uppdatera Java. Ominstallera. Prova det om du inte har gjort det redan.

00eme05
8/23/14, 8:13 PM
#3

#1 hur gör man det? #2 jag har testat att flytta mod till en mapp på skrivbordet samma med .minecraft (har PC) grejorna Har laddat ner Javas senaste version men ska testa att ominstallera :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

felle-j
8/23/14, 8:43 PM
#4

Har du moddat spelet?

WarMinerTool
8/23/14, 8:47 PM
#5

#3 om det inte fungerar att ominstallera. Öppna Enhetshanteraren. Öppna fliken "Bildskärmskort" högerklicka på ditt grafikkort och tryck på uppdatera drivrutin. Sen trycker du på Sök automatiskt efter uppdateringar online.

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

00eme05
8/23/14, 10:45 PM
#6

#4 jag har inte mod på det tror jag utan min bror använde min dator innan och laddade ner sånt till sitt spel, sen har dem blivit gammla mod som jag fått flytta och raderat dem. #5 tack ska testa imorgon :)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
00eme05
8/24/14, 11:49 AM
#7

Tack, det funkade! Jag tackar hemskt mycket!!

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Upp till toppen
Annons: