Annons:
Etikettallmänt
Läst 1277 ggr
Cireea
2014-09-09 18:07

Minecraft - Första sen innan sommaren

Ååååh äntligen spelat ordentligt med Minecraft, har ju som inte haft tid under sommaren men nu så! 

Körde lite MineZ, Block Hunt och så Castle siege 🙂Det märktes verkligen att jag inte kört på länge men det gick bra ändå. 

Vi ska starta upp en server med 1.8 också och bygga lite i creative, saknar att skapa något enormt så det ska vi börja med. 😍

Har ni spelat mycket nu eller är det skola/jobb som tar er tid?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
felle-j
2014-09-09 18:10
#1

Vad kul att du har kommit igång med Minecraft igen! 😃 Jag har nog inte spelat ordentligt sen april någon gång. Mest för att jag har tappat intresset.

Cireea
2014-09-09 18:11
#2

Dålig stil Felle! 😛Hur kommer det sig? Spelat för mycket? Lite att göra?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2014-09-09 18:14
#3

Ja, jag vet. Skäms nu. 😕 Jag spelade Minecraft konstant i några månader och sen tröttnade jag när jag plötsligt fick slut på idéer och servern jag spelade på uppdaterades. Nu spelar jag inget alls, men en vacker dag ska jag starta Minecraft igen! 😃

Cireea
2014-09-09 21:00
#4

En vacker dag! Haha! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

BlackandBlue
2014-09-11 21:11
#5

jag har inte heller spelat jättemycket faktiskt :s dock kör jag typ nästan bara på survival då det är roligare att jobba för materialet att bygga med ^^

har mitt berg där jag skulle bygga ett invändigt slott vilket slutade med en mur o massa torn som sticker up . haha!

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

felle-j
2014-09-11 22:12
#6

#5 Lägg gärna upp en bild på ditt bygge i en tråd så att vi får se! 🙂 Blir lite sugen på att fortsätta bygga på min by på server världen jag hade förr. Hade endel stora projekt där. Bland annat en stor gruva med en sorteringsmaskin.

Annons:
BlackandBlue
2014-09-15 09:06
#7

#6 kan försöka lägga upp den här ^^ kan bli lite knepigt dock att se hur det ser ut på bild haha ^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

LosGinos
2014-09-25 21:46
#8

Jag har verkligen haft noll tid för Minecraft.. Tänkte lira lite på min laptop härom dagen.. Den palla inte trycket av någon märklig anledning. Men att spela FTB fungerar hur bra som helt. Makes no sense..

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

felle-j
2014-09-26 10:26
#9

Jag spelade Minecraft för första gången på evigheter tidigare i veckan. Det känns bra. 😃

Upp till toppen
Annons: