Annons:
Etikettallmänt
Läst 1930 ggr
[Tuulikki]
2/25/15, 2:27 PM

Minecraftböcker

Är det bara jag som inte sett dessa förr? Ska till gekås idag och funderar på om nån av dem ska få följa med hem!

Annons:
Stephanie
2/25/15, 2:32 PM
#1

Jag såg dom i bokhandeln för några veckor sedan! Helt underbara! 😃 Jag kände inget starkt behov av dom dock. Kanske kanske redstone-boken.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

lenis3
2/25/15, 4:32 PM
#2

dom har jag set förut jag har redstone handboken men jag vill ha alla Minecraft handböcker 😉

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

felle-j
2/25/15, 8:55 PM
#3

Jag har sett dem förr. Min lillebror har en av dem. Fina små böcker men de vänder sig nog mest till nybörjaren. Kanske redstoneboken skulle kunna vara användbar. Skulle ändå vara kul att ha alla!

Blev det någon bok som fick följa med hem?

[Tuulikki]
2/25/15, 8:57 PM
#4

Nej, jag hann inte ens kika på dem :( Sen känner jag att jag inte har något direkt behov av dem, men de är ju lite roliga iaf, man kanske hade lärt sig något :)

felle-j
2/25/15, 10:38 PM
#5

Det var synd. Kikat på dem skulle du åtminstone ha gjort. Någon finns det säkert att lära i dem.

[Tuulikki]
2/25/15, 10:45 PM
#6

Får göra det nästa gång, bor bara en halvtimme ifrån Gekås👍

Annons:
Stephanie
2/25/15, 11:06 PM
#7

🤤 Det låter dyrt att bo en halvtimme från Gekås…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Tuulikki]
2/26/15, 12:13 AM
#8

Haha nejdå, jag är inte där alls ofta, man tröttnar och hypen lägger sig lite ;) Men det är smidigt att storhandla tråkiga saker som tvättmedel och sånt där, så kan man kika på annat samtidigt :) Allt under samma tak.

[Sandi92]
3/3/15, 5:31 PM
#9

Åh, de där behöver jag! Kan väldigt lite om spelet än.

Cireea
3/5/15, 12:08 AM
#10

"Rödstenshandboken" HAHAHAHA Jag orkar inte 😂😂

Btw, dom är seriöst värdelösa…allt som står i dom kan du lättare hitta på internet. Min sambo kollade i dom på Maxi och ja fast nej. Det är typ böcker för tvååringar.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Zachapacka]
3/15/15, 1:39 PM
#11

Lite OT här men när jag var i Tjeckien i en bokhandel hittade jag en skönlitterär bok som utspelar sig i Minecraft, tyvärr kan jag inte Tjeckiska och boken hade aldrig översatts. Men lite coolt är det xD

Upp till toppen
Annons: