Annons:
Etikettallmänt
Läst 1352 ggr
Cireea
3/8/15, 11:48 AM

Vad använder du Minecraft till?

Frågan är ganska tydlig. 
Vad använder du huvudsakligen Minecraft till? 

Ofta så använder man Minecraft till mycket olika saker men man brukar alltid ha något man gör mer än det andra. Jag exempelvis spelar mest minigames såsom Hunger Games, UHC och Walls 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
felle-j
3/8/15, 8:31 PM
#1

Jag bygger mest. Ibland på egna singleplayer världar men mestadels på några servrar. Brukar bygga upp en liten by och sen bygga en massa olika grejer för att underlätta livet för mig i byn.

Stephanie
3/8/15, 9:31 PM
#2

Jag har varierat än så länge. Ibland snöar jag in mig på Minigames, ibland på single survival, ibland mods etc. 🙂 Har nog blivit relativt  lika fördelat hittills.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Sandi92]
3/9/15, 1:27 PM
#3

Har ju nyss börjat spela, så just nu är det bara single survival.

[Zachapacka]
3/15/15, 1:31 PM
#4

Enligt mig är Minigames asa tråkigt. Men jag brukar spela på min lilla systers server. 

Ibland bygger jag lite i creativ också, men bara på mindre serverar då, för man vill ju visa upp vad man har byggt och inte vara forever alone

Jocke177
5/26/15, 3:31 PM
#5

Jag sysslar mest med den tekniska biten inom servrar, har flera års erfarenhet av att driva en server så det är det som jag tycker är roligast :) Annars är mods väldigt roligt också.

[Horse24]
5/26/15, 8:02 PM
#6

Nu har jag inte spelat Minecraft på ett tag, men jag tycker om att bygga hus och berg- och dalbanor🙂 Ibland kollar jag hur länge jag klarar mig på Survival. Annars skulle jag gärna vilja testa Hunger Games, verkar jättekul!

Annons:
Upp till toppen
Annons: