Annons:
Etikettminecraftvideos
Läst 1676 ggr
Stephanie
11/7/15, 6:03 PM

Vilka Youtube-kanaler följer ni?

Vilka Minecraftspelande Youtube-kanaler följer ni? Jag skulle gärna hitta lite nya videos att kolla på! Berätta lite om personerna, vad de gör för något, varför ni gillar dom etc. 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
Stephanie
11/7/15, 6:12 PM
#1

Själv kan jag väl inte påstå att jag följer någon direkt. Jag tittar mer sporadiskt och gärna en hel säsong eller liknande i sträck, snarare än ett avsnitt i veckan vartefter de kommer ut.

De här är de jag tittar på mest:

SethBling - har mängder med redstonetutorials på sin kanal. Gör en massa mods själv, Minigames och liknande. En av MindCrackmedlemmarna.

GenerikB - en riktigt underhållande person som jag kan sitta och lyssna och fnissa åt i timmar! Spelar mycket Let's play, främst på MindCrack. Han har gjort en rolig TFC-serie för ett år sedan med BdoubleO100.

EthosLab - följer andra säsongen av hans Terrafirmacraft-serie nu.  Underhållande och jag gillar TFC väldigt mycket!

Nebris88 - lite speciell person som jag ibland tycker kan verka lite väl självgod, men han är väldigt duktig på UHC och jag brukar nästan alltid följa Nebris videos av MindCracks UHC-säsonger.

Det är väl de jag tittar på mest. Inser först nu att alla är MindCrack-folk! 😃 Ska fundera lite och se om jag kommer på några fler att tipsa om!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

felle-j
11/7/15, 10:16 PM
#2

Tittar inte så mycket på YouTube längre men när jag gjorde det så titta jag mest på dessa:

Keralis - En svensk man som gör videos på engelska där han spelar lite olika spel, men huvudsakligen är det Minecraft. Ibland gör han olika spelserier, t.ex. när han spelar med sin fru men det är många videos där han visar upp grymma byggnationer eller bygger själv.

Valpskott - Ännu en svensk man men denna person gör videos på svenska. Han spelar också lite alla möjliga spel men det brukar vara minst en minecraftvideo i veckan. Det var mer sådant förr men intresset varierar ju,

BlackandBlue
11/25/15, 6:43 PM
#3

Kollar mycket på vad dessa två hittar på :)

PrestonPlayz - spelar mycket Minigames, skywars, parkour, luckyblocks och factions ;) samma gäller kompisen Mrwoofless som jag med följer ;)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Upp till toppen
Annons: