Annons:
Etikettfrågor-hjälp
Läst 1200 ggr
Hiro
11/23/15, 12:39 PM

Hur spelar jag i en normal värld?

Haha kom inte på någon bra titel men jag spelar Blightfall på technch launcher men jag skulle vilja spela det fast i en vanlig värld (när du öppnar upp en Blightfall värld så är världen redan speciellt skapad för modpacket) samma princip som de som spelar skyblock men vill spela i en vanlig  värld, har för mig att det finns ett ganska enkelt sätt men minns ej hur, någon som kan hjälpa till? :)

Annons:
felle-j
11/24/15, 9:29 PM
#1

Jag spelar tyvärr inte Technic Launcher så jag vet inte hur man kan fixa det. Hoppas någon annan kan hjälpa dig. Men är Blightfall ett modpack som har en redan färdig värld som man spelar?

Hiro
11/25/15, 3:48 PM
#2

Jo det är ju det :s läste i en fil att man typ inte kunde ändra alls men någon kanske ändå har ett tips som är värt att pröva? :o

battlecruiser12
11/25/15, 4:33 PM
#3

Testa att göra ett eget modpack med alla mods utom de som gör världen på de viset.

Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸‍♂️

felle-j
11/25/15, 8:12 PM
#4

#2 Gör som Battlecruiser säger. Det är troligtvis något i modpaketet som gör att det endast går att spela med den färdiga världen.

Hiro
11/26/15, 8:24 AM
#5

Problemet är att jag är för lat för att lägga till typ 80 mods eller hur många nu som var där i och att jag brukar ha problem med 5 mods tillsammans ;)

battlecruiser12
11/26/15, 6:15 PM
#6

Hade det varit i FTB launcher hade du nog kunnat avaktivera alla mods som ändrar sånt istället.

Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸‍♂️

Annons:
felle-j
11/26/15, 6:28 PM
#7

Haha kan tänka mig att det blir ganska jobbigt om det är många mods som ska läggas till. Det går inte att avaktivera vissa mods då? Till exempel det som gör att det bara går att spela med den färdiga världen.

Hiro
11/27/15, 7:39 PM
#8

Ingen aning alls… ska spela i denna färdiga värld och klara alla mål innan jag vågar experimentera och förlora det jag gjort…

Upp till toppen
Annons: