Annons:
Etikettallmänt
Läst 1288 ggr
[iSnail]
2016-01-10 18:55

Spela tillsammans? :D

Som rubriken lyder så undrar jag om det är någon som har lust att spela Minecraft med mig, gärna survival då!
Jag spelar ganska ofta om det finns nått att göra!
Så att ehm ja, starta en stad eller något annat projekt skulle va jätte kul 🙂

Annons:
Annabellami
2016-01-11 06:05
#1

Hej Isnail! Är det på en server du vill spela på? Det finns massa olika servrar :D Ja har en server där ja spelar survival på. Survival multplayer (SMP) där får du gärna komma in men säg gärna ditt Minecraft namn. Jag måste då whitelista dig där.jag kommer göra det efter skolan vid klockan 2 idag. Då kan du gärna joina där om du har tid. Idag eller imorgon. Men det finns massa andra bra survival servrar också! Ip: Swinepvp.mcraft.pro . Ipn kommer bytas till en annan inom kort. MVD. PandanAnna

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er

[iSnail]
2016-01-11 13:37
#2

Hade ingen speciell server i åtanke >< så vi kör på din 😃
Vet inte hur och vad whitelisting är så kan du skriva här då det är okej för mig att gå in? o.0 Eller hur det nu går till haha

lenis3
2016-01-11 16:45
#3

iSnail Anna är Co-Owner så det är jag som är Owner ;P men Anna tar ett bra ansvar

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

[iSnail]
2016-01-11 18:02
#4

aha okey :0

Annabellami
2016-01-11 20:52
#5

Hej isnail whitelist är att man kan låta skilda spelare joina.liksom att inte alla kan. Man skriver in spelare i en lista så de som är med de får joina servern. Imorgon går det. Säg gärna nån tid då de går för dig. Ja kommer hem från skolan vid 2. Och heter du iSnail i Minecraft? Men annars så kan du typ gå in när du vill .det är en skild server på den servern som har whitelist. Liksom där är flera servrar i en o det man har så man kan ha så heter BungeeCord.ett plugin till servrar :). Och om du har skype så kan vi ta kontakt där! Säger skype namn när du svarar :) MVD. PandanAnna

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er

marcusln7
2016-01-12 22:44
#6

Hej iSnail, jag har en liten survivel-server som du gärna får joina men som har whitelist på. Jag kan lägga till dig på whitelisten imorgon vid ca kl 15.30 eller lite senare. Server-adressen är marcusln7.serv.nu (haha, ganska dålig adress, kan inte byta nu) och jag heter marcusln7 in game. Vi har endel aktiva spelare och är som en liten trevlig community. 🙂

Det finns också en hemsida för servern, Där kan du läsa mycket info om ranks, köp av städer, kommande händelser och ansöka där också om du vill att jag ska lägga till dig i whitelisten. Hemsidans adress: www.mln7server.wordpress.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: