Annons:
Etikettfrågor-hjälp
Läst 1049 ggr
lindqvist96
2016-03-06 15:25

Kontot borttaget??

Hej! jag spelade Minecraft för några år sedan, blev sedan mer sällan och sällan men en gång då jag skulle logga in (om jag minns rätt) stod det att mitt konto inte gick att använda längre? på grund av inaktivitet eller liknande? Haha jag har inte så bra minne av det men kan det stämma? 🤔

Annons:
Token1
2016-03-06 15:30
#1

Står i iFokus användaravtal

Om Användaren inte har loggat in på iFokus de senaste tre (3) månaderna har iFokus rätt att stänga Användarens tillgång till tjänsten och radera lagrad information.

Fridaaaa
2016-03-06 15:39
#2

#1 Minecraft gäller detta, inte iFokus.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Token1
2016-03-06 15:53
#3

#2 Oj missuppfattade😞

Cireea
2016-03-06 16:48
#4

Men va?! 😮Det där har jag aldrig hört talas om tidigare, har du testat googla för att se om andra upplevt samma problem? 

Kan det vara så att du inte gjort detta: https://help.mojang.com/customer/en/portal/articles/329530-changing-your-email-address-legacy-minecraft-accounts-

Du bör kontakta Mojang och prata med dem om det!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lindqvist96
2016-03-07 11:37
#5

 #4   Det var tjorv med e-mail adresser, användarnamn, inloggning osv men Det löste sig, nu kan jag spela igen! Skrattar

Var typ 3 år sedan jag försökte sist och hade  för mig att kontot blivit inaktiverat men provade googla osv som du skrev, hittade inget liknande. Grävde därför lite i min gamla mejl osv hittade all information där + läste lite mer på deras hemsida. 

Ajja, skönt det funkar nu igen i alla fall!  👍

Cireea
2016-03-07 14:12
#6

#5 Skönt att det löste sig! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: