Annons:
Etikettfrågor-hjälp
Läst 839 ggr
ForeverEmma_
2016-03-09 19:00

Är det bara mitt minecraft?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara min Minecraft som är muppad sen 1.9 kom? Så här blir det för mig efter jag lämnat ett mini game eller lämna en server och går in igen. Kan även inte göra sköldar till min gubbe. Super irriterande! Ska testa nu om tidigare versioner muppar sig också. Dem har inte gjort det innan har aldrig haft problem med Minecraft först 1.9

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Annons:
Cireea
2016-03-09 23:12
#1

Har inga problem med Minecraft sedan 1.9 🤔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2016-03-22 00:11
#2

Funkar det bättre nu? Borde göra det, annars vore det konstigt. Det är inte ovanligt att det är en massa problem när en ny uppdatering till ett spel kommer ut men det brukar vara ganska snabbt åtgärdat. 🙂

ForeverEmma_
2016-03-22 14:10
#3

#2 Det har funkat bättre nu senast jag spelade på 1.9 men tror jag även kan ha en för dålig dator då den är x antal år gamal. Så spelar på 1.8.9 så länge tills jag har råd att köpa ny dator :)

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

BaltizSimbaLukas
2016-04-01 03:20
#4

Vill bara säga att när vi fick snapshoten till 1.9 så var det exakt så. Vi försökte göra sköldar, men det gick inte fast vi gjorde rätt. Världarna var helt förstörda och liksom blinkade med en massa olika block, som om den inte hade bestämt sig för vilken biom eller plats den skulle vara (men alla items och block som kistor syntes konstigt nog…?) . Dessutom var det en massa svart och färgglatt mojs som inte alls skulle vara där, det rörde på sig och såg ut som nåt slags stort monster som hade invaderat minecraft…

"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag

Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Upp till toppen
Annons: