Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 1197 ggr
lenis3
3/20/16, 9:16 AM

Server Kunig 10 åring du ljuger tänker ni!

Hej jag heter Sixten och är tio år kodar plugins till spigot serverar gör serverar hjälper folk med serverar osv jag har gjort det i ca 2 till 3 år. det började med att jag och några kompisar ville spela på en server tillsammans som bara vi kunde joina då så jag bad min pappa hjälpa mig göra en och han sa att han kunde det om jag väntade lie så jag väntade en stund sen kom han vi letatde upp en video på youtube om hur vi skulle göra vi misslyckades så jag blev lite ledsen men var bered på att det kanske inte skulle gå men jag och mina kompisar hade planerat i dagar på hur det skulle bli så efter ett par månader jag tror det var 4 månader men doc inte helt säker så försökte jag göra en med hjälp av youtube och jag lyckades bara att man behövde ha hamachi för att joina så vi byggde och grejade men sedan kom vi på att vi ville ha plugins så jag kollade på youtube och fixade det servern blev ganska känd många av mina klass kompisar ville joina men jak kunde max ha 5 pers i ett hamachi nätverk tills jag hittade något bugg som gorde att man kunde ha flera hamachi nätverk till samma server jag invitade genast dom plus några av dom i den yngre klassen vi körde och körde sedan tog vi en reset jag lärde mig massor om plugins och all min fritid blev läxor och spigot serverar folk ville vetta hur jag hjälpte dom när vi skypa och alla blev så glada och så har det blivit resetade bätre plugins resetade bätre plugins en tio gånger tills vi kom till min monster server vi var så bra att vi hade alltid minst 3 staffs inne vi jobbade gänget vi var alla bästisar tills efter typ ett år för då köpte jag en server på en host jag och några andra som var äldre än mig jobbade riktig mycket öppnade en fations server blev kända hade alltid minst 25 spelare inte tills en admin förstörde allt jag och co-owner blev riktigt arga vi försökte ta en backup mn det gick inte av någon konstig anledning en månad efeter fick vi in en ny co-owner som hjälpe oss med bungeecoard eller så som ni kanske säger det göra ett nätvärk/Network vi hade en mingames server en hub och en towny vi blev inte lika kända men vi fortsade kämpa vi fick ett samarbetet med en person som kallades för sky jag och dom andra co-ownersana gick med på det en co-owner ville doc ha mer makt han sa att vi komit överäns om att alla co-owners och owners skulle bli owners på networket jag pratade med vår head-admin och vår andra co-owner och frågade dom om dom visste något mer och co-ownern jag pratade med sa att han inte kot med på något och att jag borde säga til honom jag frågade vad vår head-admin tyckte om detta (han var med i samma samtal) han sa att det är jag som tar besluten så jag pratade med den andra co-ownern och sa att bara jag och sky skulle vara owners enlit mig (sky var med i samtalet) jag frågade vad han tyckte och han hollde med mig tiden gick det slutade med att vi sa upp samarbetet med sky efter 1 månad avgick en co-owner för att han pratat i ett samtal med mig och dom andra staffsen (den andra co-owner var inte med) han pratade om att han som gort bungeecoardet skulle ut för att han tyckte att han var jobbig och dan efter berädade jag det för den andra co-owner för att jag tyckte att man inte säger sånt om andra och dan efter det gick den co-owner och sa till den andra co-owner  att jag berätat allt så han lämnade networket alltså han som var den första co-owner (förlåt för att jag bara skriver co-ownern osv men vill inte nämna några namn) sen komm han tillbacka för att adminsen tjatat att vi saknar honom men efter två veckor så sprängde han och alla andra admins upp hella hub servern som tur va hade jag två trogana admins kvar den ena var pandananna som betyder väldigt mycket som kompis för mig pg av att hon alltid finns där när man inte är på sit glada humör (jag som blir mobbad i skolan pg att jag kan så mycket om serverar vart ju glad att folk på nätet men jaa bryde sej om mig! den andra adminen hette privia och var riktigt ordärntillg och duktig men nu ska vi holla oss till storyn dom banade och demotade alla staffsen som var med på att spränga på towny servern och Minigames utan dom hade jag nog get upp på riktigt  jag gav Pandananna co-owner och anställde en ny admin som hette ytraz vi byggde och byggde våran Minigames server blev snabbt känd vi hade några som spelade nästan hela tiden dom fick en rank som hette Normal istället för Noob sedan började en av adminsen komma till backa och förstörde vet inte hur men på något sätt

men nu orkar jag nog inte skriva mer men skriv om ni tror mig eller inte jag vet att det finns några som vet att det är sant men jag vet inte vad ni tror MVH Sixten

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Annons:
Corgitok
3/20/16, 9:57 AM
#1

.

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

lenis3
3/20/16, 9:59 AM
#2

#1 vad menar du med en pungt

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Cireea
3/20/16, 12:48 PM
#3

Förlåt TS men din text är verkligen jobbig att läsa då du inte delat in den i stycken eller ens satt ut punkter och komman. 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

SaDNeZZ
3/20/16, 3:56 PM
#4

Tro eller ej men jag läste allt, Och jag vet redan att det är sant! Och du sixten, Jag vill snacka med dig för jag har saker att berätta. Och nästa gång du ska skriva en sån har lång text använd "Punt, Komma, Och skriv dom i stycken. Men det är ändå bra för att du är 10 :D

lenis3
3/20/16, 5:02 PM
#5

Jag satt i en timme tänkte jag skulle ren skriva det sedan. Men så glömde jag det åhhhh nedrans!!! skulle läst igenom det (smartot Sixten) hur dum får man va?

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

sims 3
3/21/16, 5:01 PM
#6

Hej!

Jag läste allt med och ja jag tror dig.

#5 Det gör inget

Annons:
lenis3
3/21/16, 5:02 PM
#7

Kul att du läste!

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Upp till toppen
Annons: