Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 1126 ggr
Brinkebrank
6/21/16, 1:29 PM

Söker admins/Builders till min server

Hej!

Jag är ny här och detta är mitt första inlägg här.  🙂

Jag har en bungeecord server och jag söker admins/builders. Är det någon här som är intresserad?

Annons:
[Dixie2003]
6/21/16, 5:00 PM
#1

Välkommen till Minecraft iFokus! :)

zimm
6/21/16, 9:36 PM
#2

Jag vill gärna vara admin.

Medarbetare på

Star Wars

Annabellami
6/21/16, 9:42 PM
#3

Vill gärna hjälpa till. Kul om man fick bli admin! Men jag är ingen proffs byggare :)

Och välkommen till Minecraft iFokus!

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er

Brinkebrank
6/22/16, 5:06 PM
#4

Roligt att ni vill bli admins. 🙂 Skriv lite om hur ni är som spelare i  minecraft. Skype: Brinkebrank

zimm
6/22/16, 5:26 PM
#5

Jag gillar att laga mat i Minecraft. Kör oftast multiplayer eller moddat men kan vanlig survival. Har du några frågor, blir enklare då.

Medarbetare på

Star Wars

Annabellami
6/23/16, 11:45 AM
#6

Jag gillar att spela survival och hjälpa spelare om de behöver hjälp. jag spelar inte ensam mer på världar i Minecraft tycker det är så tråkigt när det inte finns andra man kan chatta med.  det roligaste jag tycker i Minecraft är att rida häst 🙂

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er

Annons:
Aylioo
6/23/16, 12:55 PM
#7

Jag skulle gärna vilja vara med:) jag gillar att hjälpa andra och jag gillar att bygga mycket:)

Brinkebrank
6/24/16, 7:05 AM
#8

Adda mig på Skype Aylioo

lenis3
6/28/16, 8:58 AM
#9

skulle gärna ansöka som admin. Jag har drift ca 5 till 10 serverar förut en gång ett ganska stort bungeecoard. Kan bungeecoard + massvis med plugins skulle jätte gärna kunna administrera igen jag saknar det väldigt mycket. hoppas det räckte är lite trött så jag orkade inte skriva så mycket.

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Brinkebrank
6/28/16, 12:10 PM
#10

Roligt lenis3 att du vill hjälpa till med servern. 🙂Adda mig på Skype heter Brinkebrank

tixEntry
6/28/16, 9:05 PM
#11

Jag har aldrig haft en egen server, men gillar att bygga och skulle gärna hjälpa till! Jag gillar överlevnad och kreativt ungefär lika mycket, båda har sina bra sidor, men spelar mest i överlevnad nu för tiden. Vilken slags byggen är det du vill ha hjälp med? :)

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Brinkebrank
6/29/16, 9:06 AM
#12

Jag behöver hjälp med många byggen.  för mer information adda mig på Skype.

Whippet
6/30/16, 1:13 PM
#13

Jag kan hjälpa till med bygget

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Brinkebrank
6/30/16, 7:31 PM
#14

Adda mig på Skype heter  Brinkebrank

lenis3
7/11/16, 9:53 AM
#15

jag skulle vela avgå jag ser ingen störe framtid för networket sry men det är inte så bra byggt det finns regler men som ingen har fot läsa osv det blir bara konstigt enligt mig!

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Kex!
8/23/16, 7:34 PM
#16

jag vill gärna hjälpa till :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: