Annons:
Etikettallmänt
Läst 1970 ggr
Syntium
2017-02-27 20:46

1.12

Är det bara jag som formligen längtar ihjäl mig efter de nya betongblocken och samlar på en massa grus och sand? :D


"I'm too old for this shit."


Annons:
Cireea
2017-03-24 12:20
#1

Jag börjar faktiskt känna mig lite less på alla dessa block-uppdateringar. 😐 Hade gärna sett lite andra uppdateringar. Exempelvis så man får mer nytta av saker som redan finns i spelet eller så att det finns nya saker att göra, nya achievements hade varit trevligt. Jag hade gärna sett lite uppdateringar kring skölden, bättre byar och bättre trades med byborna, nya bossar etc. 🙂 

Eller som det här med isbjörnarna, vad är deras funktion i spelet egentligen? Eller lamorna för den delen, dom känns ju också lite menlösa. 
En annan sak dom bör se över är det här med biomer, är så irriterad över hur svårt det är att hitta en djungel nu för tiden. Förr var det betydligt lättare men nu är det på tok för svårt istället. 

I en tidigare uppdatering uppdaterades The End, för min del känns det som en liten ogenomtänkt uppdatering. Dess End Cities var lite .. tråkiga. 😕 En stor besvikelse var det i alla fall. 

Spelet är för kort känns det som, det finns mycket mer achievements som man kan lägga till som skulle göra spelet längre. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Syntium
2017-03-24 15:29
#2

Håller med dig till viss del, spelet har en enorm potential och det kommer inte tillräckligt mycket nytt kul egentligen. Men jag gillar att bygga mest så därför gillar jag de nya blocken. Gärna som trappor och slabs också, hade ju varit fantastiskt! (hur svårt ska det vara att lägga till? *grumble grumble*)
Sen som sagt, en papegoja känns väl inte som det första jag skulle lägga till…


"I'm too old for this shit."


Cireea
2017-03-24 16:08
#3

Oja, det är otroligt roligt att bygga och bara låta fantasin flöda. Då är stor variation av block självklart att föredra. 👍 

Men det hade varit kul om dom balanserat lite mellan uppdateringarna, alltså förbättra spelet samtidigt som dom lägger till nytt. ☝️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Syntium
2017-05-31 10:15
#4

Fredag! Fredag, fredag,fredag,fredag! Då får jag mina älskade betongblock! :D


"I'm too old for this shit."


felle-j
2017-06-03 21:48
#5

Har 1.12 kommit nu? :D

Syntium
2017-06-04 00:13
#6

Näää. De sköt på det till onsdag, fast jag tror det när jag ser det.


"I'm too old for this shit."


Annons:
Cireea
2017-06-04 00:14
#7

*suckar*


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2017-06-04 23:33
#8

Vad typiskt 😕

Syntium
2017-06-07 09:47
#9

Då håller vi tummarna för idag då.


"I'm too old for this shit."


Syntium
2017-06-07 14:39
#10

Aaand we're live! :D


"I'm too old for this shit."


Syntium
2017-06-07 14:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Yay!


"I'm too old for this shit."


Upp till toppen
Annons: