Frågor & Hjälp

Hur gör man?

2012-10-31 19:44 #0 av: Dolleminas

Min man ordnade en minecraft abbonemang (eller vad man ska kalla det) och nu när den yngre också ville ha så de kunde spela med/mot varandra så ordnade maken det med... dessvärre så raderades den förstas sftersom de angav samma mejladress vid inlogg och beekräftelse... hur kan man ordna tillbaka det?

Anmäl
2012-10-31 20:06 #1 av: felle-j

HAr tyvärr ingen aning. Har ni betalt för båda? Isf om den första är borta och ni har betalat för den så bör ni prova att kontakta mojang. (företaget som äger minecraft)

Anmäl
2012-10-31 20:13 #2 av: Dolleminas

ok ska prova det

Anmäl
2012-11-01 18:31 #3 av: LosGinos

Du får helt enkelt förklara din situation för dem. De kan säkert se att det stämmer i någon log eller något som dom har :P

Sajtvärd för Hockey iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005 & 2016 CHL: 2016 & 2017
Med vänlig hälsning Brian

Anmäl
2012-11-02 21:39 #4 av: Dolleminas

Jag hittade problemet och kunde fixa det...

Anmäl
2012-11-02 22:38 #5 av: felle-j

#4 Bra att det löste sig! :D

Anmäl
2012-11-03 10:24 #6 av: LosGinos

Toppen :)

Sajtvärd för Hockey iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005 & 2016 CHL: 2016 & 2017
Med vänlig hälsning Brian

Anmäl
2012-11-23 01:09 #7 av: Dolleminas

Kan tillägga att den äldre sonen blev lycklig när jag visade honom att det fanns ett sånt här forum ifall det skulle dyka upp fler frågor :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.