Annons:
Etikettmobila-minecraft
Läst 3789 ggr
anQii
2013-04-06 21:19

Jag behöver hjälp

Jag spelade Minecraft i mobilen. Helt plötsligt dör min telefon och stängs av.. spelar på survival. När jag laddar sätter jag igång den igen och ska fortsätta spela, men när jag kommer in på min värld så är det inte längre survival utan creative?! Och jag vill absolut inte spela det 😮

Jag googlade detta men förstår inte helt hur man kan ändra tillbaka, någon som har gjort det eller kan förklara hur man fixar det? Kommer alla mina saker tillbaka eller försvinner de och jag måste börja om? 😕

Annons:
anQii
2013-04-06 23:20
#1

Lyckades typ fixa tillbaks det 😃 dock förlorade jag de saker jag hade på mig just då, men ingen större förlust. Alla mina saker i kistorna fanns kvar! 😃

[SporeDiatrymisss]
2013-04-06 23:21
#2

Vad bra då! Lyckligt slut. ^^

felle-j
2013-04-06 23:34
#3

Hur löste du det då? Kan vara bra för andra att veta om de får samma problem.

anQii
2013-04-07 00:21
#4

Ja visst 🙂

http://craftypages.com/how-to-switch-between-survival-and-creative-modes-in-minecraft-pe/

Jag googlade och fick upp den här videon, den enda jag förstod mig på även om de andra var likadana, men han förklarade bättre. Fick skriva upp det han sa och gå igenom videon flera gånger visserligen men jag fixade det 😉

Den där appen han använder sig av (iFile) är bara för iPhone, och jag har ju en HTC, så jag hämtade en annan app som var typ likadan, File Manager.

Upp till toppen
Annons: