Annons:
Etikettallmänt
Läst 2016 ggr
felle-j
5/20/13, 10:11 PM

Vad brukar ni göra?

Så, vad brukar ni göra när ni spelar Minecraft? Brukar ni gräva? Bygga med redstone? Bygga byggnader? Slåss mot andra? Minigames? 🙂

Själv brukar jag för det mesta spela på survival servrar och när jag har skaffat en del resurser så bygger jag en massa. Kan hända att jag ibland spelar hungergames eller supercraft bros brawl. Ibland spelar jag singleplayer men då är det nästan bara creative då jag bygger olika saker och gör nån enstaka custom map.

Annons:
Eldlilja
5/21/13, 4:26 PM
#1

Endast singleplayer (tyvärr) på grund av dålig kapacitet på datorn. I världarna kör jag survival, startar oftast med att bygga ett litet och ganska oavancerat hus som bas, drar ut på äventyr i stora grottsystem och hämtar hem material och sånt för att bygga större och flashigare hus🙂! Men det roligaste tycker jag är att undersöka grottsystemen😃!

luckydragonriderkin
5/22/13, 3:32 PM
#2

Jag spelar nästan bara singelplayer, tycker inte om att spela på servrar :/ Jag bygger mest saker, ibland spelar jag survival. Fast inte så ofta :)

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

LosGinos
5/22/13, 3:46 PM
#3

#2. Varför gillar du inte spela på servrar?

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

luckydragonriderkin
5/23/13, 6:52 AM
#4

#3 vet inte riktigt :/ tycker bara inte att det är kul… Haha jag är inte så värst social av mig XD

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Jess89
5/23/13, 7:14 PM
#5

Jag bygga byggnader, eller snarare det har blivit så den senaste tiden.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: