Annons:
Etikettallmänt
Läst 1641 ggr
Zant
5/22/13, 3:06 PM

Hej och presentation.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag är ny här på Minecraft I Fokus men har spelat Minecraft sedan Beta 1.4 och hängde på andra delar av I Fokus för länge sen. Nu kom jag på att det kanske finns ett Minecraft I Fokus och loggade in för att kolla läget. Trolleri och fanfarer för här var ni ju!

Jag är en medelålders Minecraftmorsa som heter Maloma i Minecraft. Jag älskar Minecraft för att det är så många olika människor som spelar ihop. Folk från olika delar av världen, i alla åldrar och med olika förutsättningar förenas kring denna galna fyrkantiga värld och har kul ihop!

Hoppas på många trevliga Minecraftsamtal framöver,

Maloma

Annons:
LosGinos
5/22/13, 3:45 PM
#1

Välkommen hit! Jag LosGinos är Sajtvärd. Har du frågor eller liknande är det bara att hojta till mig, eller mina Medarbetare :)

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

felle-j
5/22/13, 4:52 PM
#2

Välkommen hit och hoppas att du kommer trivas här! :)

Zant
5/22/13, 5:19 PM
#3

Tack ska ni ha!

Jag kommer säkert att trivas finemang. Alltid kul att snacka med andra Minecraftnerds!

Zant
5/22/13, 5:24 PM
#4

För övrigt är inte min bild ett montage… jag öppnade mitt inventory och höll på att tappa hakan. Hade visst hamnat på tvärsen och såg rent av full ut. Aldrig sett det förr eller senare. Om någon annan varit med om det skulle det vara jättekul att få höra om det. Är bara så himla glad att jag hade sinnesnärvaron att ta en bild!

felle-j
5/22/13, 5:57 PM
#5

#4 Hahaha :D Låter ju helkonstigt. Har aldrig hänt mig :P

Upp till toppen
Annons: