Annons:
Etikettom-spelet
Läst 1892 ggr
Zant
5/23/13, 8:25 PM

Snapshot 13w21a är här!

Yay! Alltid lika kul med en ny snapshot. Den här gången har de fixat så man slipper döda sin häst när man vill ta av rustningen. Och så har dom förändrat sprint - så det inte funkar, hehe….

Det är också någon konstig attribute effect som lagts till som ska göra att man t.ex. kan göra så att ett svärd gör bäraren långsam eller att en hjälm gör att man läks snabbare. Bra för mapmakers.

Annons:
felle-j
5/23/13, 9:14 PM
#1

Bra att du skriver vad som ändras i dom nya snapshotsen! :) Jag kollar aldrig och har aldrig heller laddat ner en snapshot :P

Lite kul när det blir en överraskning när updaten kommer. Fast så stor överraskninger blir det ju inte :D

Zant
5/24/13, 7:46 PM
#2

Jag tycker ju att hästar en en ganska stor förändring förstås 😉. Men mer spännande är det ju med allt som händer bakom scenen just nu.

Den nya launchern som gör att man kan byta MC-version hur lätt som helst är ju ganska najs också. Allt detta är ju sånt som är nödvändigt för att så småningom kunna få igång mod API:n som kommer göra det lättare för moddare att hålla sina mods uppdaterade och för spelare att installera dom. Det ser jag verkligen fram emot!

Upp till toppen
Annons: