Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 2106 ggr
Zant
2013-05-27 15:04

Maloma's är nu vitlistad

Min servertråd ligger här:

http://minecraft.ifokus.se/discussions/50ddab69d3b4fd3ff7001086-server-posta-har?4dd0024c88f4721699010572-1

Jag känner mig oklar över hur mycket jag får skriva här eftersom vi skulle ha en tråd per server men efter att ha läst Stamspels trådar tänkte jag att jag kanske kan få ha en tråd där man ansöker om att bli whitelistad, så slipper sådana ansökningar hamna i serverpostningarna.

Ni är hjärtligt välkomna att joina. Vi tänkte ha lite pvp-spel till helgen och det skulle vara kul om vi var fler då!

Att jag varit tvungen att sätta på whitelist är förstås tråkigt, men det blev lite för mycket grief för min smak så jag försöker så här ett tag och hittills har det varit lugnt sedan jag gjorde det 😉.

Och jag lovar att det är kul att spela snapshots och det förstör inte din vanliga MC-installation eftersom det är en helt separat launcher som du laddar ner från Mojang själva!

Hoppas vi ses!

Annons:
Zant
2013-06-02 11:05
#1

På mina spelares begäran är min server inte längre vitlistad… Det blev helt enkelt för lite trafik. Man lär så länge man lever!

Upp till toppen
Annons: