Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 1026 ggr
Kajzza
2013-10-10 20:36

Ny omröstning :)

Hejsan

Jag skulle vilja ha en ny omröstning ang servern.
Den förra omröstningen var formulerad så att man röstade på vanilla som skulle upp direkt, eller bukkit som skulle dröja.

De flesta röstade på vanilla men jag undrar om det är dessa spelare som är inne och spelar nu eller om det har ändrats?

Jag saknar några få saker med bukkit plugin.
Att kunna skriva /home /back /tpa tex gör att spelet på servern blir betydligt mer socialt. Som det är nu kan man inte hälsa på varandra utan att man måste ha stenkoll på var man bor så att man hittar hem utan att man behöver dö. /lock ökar säkerheten och det finns säkert några grundkommandon till som skulle öka spelglädjen utan att det blir FÖR enkelt.

Jag föreslår en omröstning där vi röstar på vilka kommandon vi anser oss behöva, ett av alternativen bör ju såklart vara att vi fortsätter köra helt utan kommandon.
Då är det ju enbart de som sköter servern som har den tillgången.
Vad säger ni? Ny omröstning?

Tjabocool

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Annons:
WarMinerTool
2013-10-11 07:52
#1

Jag tycker personligen det funkar bra med vanilla 😂
Fast jag vet inte hur det ser ut på servern just nu, min dator har gått sönder och det fattas en slant tills jag har råd med en ny. 😭

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

sallad
2013-10-11 21:44
#2

Det går bra med en ny omröstning, jag är med på det iallafall. Men någon annan får isåfall fixa den, orkar inte slå på datorn. :p

-Rasmus 🌈

Upp till toppen
Annons: