Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 1337 ggr
Kajzza
10/12/13, 5:41 PM

Ny omröstning ang servern

Hej där. Som jag skrev i ett tidigare inlägg vill jag ha en ny omröstning ang servern.
Den förra omröstningen var formulerad så att man röstade på vanilla som skulle upp direkt, eller bukkit som skulle dröja.

De flesta röstade på vanilla men jag undrar om det är dessa spelare som är inne och spelar nu eller om det har ändrats?

Jag vill veta hur många som önskar att vi hade tillgång till olika komandon på servern.

Tex
/home - skickar en till ens hem som man har preciserat med /sethome
/back - skickar en tillbaka till stället som man dog på/senast spawnades på.
/tpa - möjliggör förflyttningar till andra spelare. 
/lock - låset kistor och dörrar. Ökar säkerheten då rätt mycket är sönderslaget nu.

Det finns säkert några grundkommandon till som skulle öka spelglädjen utan att det blir FÖR enkelt.

Här kommer därför en omröstning där vi röstar på vilka kommandon vi anser oss behöva, ett av alternativen bör ju såklart vara att vi fortsätter köra helt utan kommandon.
Då är det ju enbart de som sköter servern som har den tillgången.
Vad säger ni? Vad vill ni ha?

Det är inte min mening att ta över något men det är rätt ensamt på servern just nu.

Här finns omröstningen!

http://www.plusett.nu/hdpoll.php?g_id=3620&hash=b7a0474a98eb1c4313bb6a965a4bdb9b
 

(Ps det gick bara att rösta på ett alternativ här på iFokus därför ligger den på en egen sida)

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Annons:
Kajzza
10/12/13, 6:17 PM
#1

Ps. Den här omröstningen kan inte och kommer inte att avgöra något om vi ska ha plugin eller inte, jag vill bara veta om det är något intresse nu när det har varit igång ett tag.

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

battlecruiser12
10/13/13, 10:51 AM
#2

Vi kan ju ha Dragontravel och Disguisecraft också.

Jag vill väldigt gärna ha factions också

Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸‍♂️

battlecruiser12
10/13/13, 11:12 AM
#3

Vill gärna ha kvar mappen också

Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸‍♂️

Kajzza
10/15/13, 5:34 PM
#4

Puff puff är det inte fler som har en åsikt om servern? 5st har röstat.

#2 Jag ska kika på dina förslag. Alltid kul att lära sig nytt om inte annat.

Kajzza - Tjabocool

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Upp till toppen
Annons: