Annons:
Etikettallmänt
Läst 1534 ggr
nelleeh
6/1/14, 11:08 PM

Akward Chat...

För ett tag sen när jag spelade på en liten server kom det in en kille som efter att han varit inne i 1 minut började klaga på att det var världens sämsta server och han använde fler fula ord än han antagligen hade hjärnceller. Reglerna för servern var tydliga om att man skulle ha ett trevligt språk så jag och min kompis påpekade detta och bad honom att sluta. Då blev han istället jättearg på oss och svor ännu mer. Vi argumenterade mer med honom men gav sen upp och min kompis lämnade servern så det bara vi två kvar. Och då efter att ha varit väldigt otrevlig mig och min kompis så frågar han om jag vill dejta hans lillebror! Jag känner bara, tror du verkligen att jag för det första skulle vilja bli ihop med någon som jag aldrig träffat och för det andra någon som ett pucko som du vill att jag ska bli ihop med? Han hade sagt att han var 16 men stavade som en 8 åring. En annan gång på samma server frågade en annan kille jag aldrig träffat chans på mig och efter jag sagt nej sa han att han var 9 år. Det är lite intressant ändå att dom vill bli ihop med folk dom aldrig sett eller ens pratat med på riktigt. Åttaåringen tyckte nog bara att det skulle vara en cool grej att ha en flickvän men ändå… Har det hänt dig något liknande?

Annons:
felle-j
6/1/14, 11:15 PM
#1

Haha låter som ena riktigt smarta killar det där…not xD

Har aldrig hänt något liknande för mig, inte vad jag vet iaf.

LosGinos
6/2/14, 6:18 AM
#2

Man har ju sett sin beskärda del av mongon över tidens gång iallafall..

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

[MARWAKE]
6/4/14, 8:44 PM
#3

Haha, har hänt mig väldigt många gånger på andra servrar att random människor kommer fram och snackar lite random. Vissa gånger så har jag ju fått höra lite andra snuskiga saker, fast ej något elakt bara snuskigt ;)

[Dixie2003]
6/13/14, 1:29 PM
#4

Har hänt mig en gång. Det var en som skrev om jag ville ligga med den…

nelleeh
7/26/14, 3:56 PM
#5

Det hände precis en gång till för mig, inte lika farligt som förra gången i alla fall. Jag körde lite hungergames på mineplex  och fick msg från en kille som frågade om jag ville bli ihop med honom. Jag svarade inte först så han skickade det två gånger till med några plz efter. När jag sa nej blev han tyst. 😐

WarMinerTool
7/26/14, 4:09 PM
#6

#5 Haha, visst är det jobbigt med människor som skriver plz/pls flera gånger efter dom frågar något? Oavsett vad det gäller. 😐

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Annons:
nelleeh
7/26/14, 4:18 PM
#7

#6 Han skrev typ: Do you want to date me?

                                        Hoijers?

                                         Do you want to date me Hoijers? Plz

                                          plz.

WarMinerTool
7/26/14, 9:43 PM
#8

#7 Tycker det är lite konstigt att vissa frågar sånt när dom knappt vet vem den andra personen är… 🤔

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

nelleeh
7/27/14, 12:08 AM
#9

#8     Eller hur. Vem vet,  jag kanske är en 50 årig man? 😉

Upp till toppen
Annons: