Annons:
Etikettfrågor-hjälp
Läst 1635 ggr
luckydragonriderkin
6/2/14, 4:07 PM

Demo!?

hej!

jag har spelat Minecraft i ungefär ett år, det har funkat perfekt och jag spelade senast idag vid tio tiden. 

men nu när jag skulle logga in kom det upp att jag behövde logga in igen(vilket det har gjort förut). så jag skrev in email och lösen men det stod att det var fel. det var länge sedan jag loggade in så jag hade kanske glömt bort lösenordet? då klickade jag på forgot password och skrev in min mail. 

jag fick inget mail… 

sedan klickade jag på forgot username(även fast jag VET att jag har rätt)och fick då ett mail, där stod det att jag hade ett konto på denna email. "pokaro" Not Paid. det är konstigt eftersom jag VET att mitt konto heter pokaro8 och att jag har betalat!

jag kan logga in eftersom jag lyckades lista ut lösenordet för "pokaro"(lösen var samma som förut, men också utan siffror). men det är Demo!

snälla hjälp mig!

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Annons:
luckydragonriderkin
6/2/14, 4:31 PM
#1

Jag fixade det! ^^''

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

felle-j
6/2/14, 5:05 PM
#2

#1 Skriv gärna hur du fixade. Kanske någon som har samma eller liknande problem. 🙂

luckydragonriderkin
6/3/14, 7:19 AM
#3

Okej, det jag gjorde var att jag tog bort Minecraft och laddade ner det igen(alla mina världar och servrar var kvar O-O). Jag tror att jag hade råkat ta bort Minecraft servern och att det då inte funkade. Varför mitt konto blev demo då har jag ingen aning om dock…

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

felle-j
6/3/14, 9:57 AM
#4

#3 Låter konstigt att ditt konto blev demo men bra att det funkar nu igen.

Upp till toppen
Annons: