Annons:
Etikettprojekt-skapelser-världar
Läst 2729 ggr
StarStrikeMC
6/3/15, 2:38 PM

Bilderna är tillbaka!

Hej, kanske någon kommer ihåg mig. Förra året erbjöd jag att rita era skins gratis. Utan förklaring slutade jag ladda upp bilder hit, men nu är jag tillbaka! (Om någon vill se de gamla trådarna finns de här och här, om någon admin skulle kunna låsa tråd 2 skulle det vara bra)

Jag brukade göra speedarts (en video där jag spelar in ritprocessen och höjer hastigheten) men jag kommer inte att göra det längre. Kanske gör det för några bilder, vi får se. Om du vill ha en bild behöver du bara fylla i det här:

1. Minecraft-namn/in game name

2. Om jag (eventuellt) får lägga upp speedart på ditt skin

3. Speciell pose/sak du vill hålla i

4. Vilken stil du vill ha (hel bild eller bara huvudet, exempel finns längre ner i tråden)

Jag kommer inte att rita skjutvapen (pistoler etc) cigaretter/droger eller alkohol. Två av dessa blev föreslagna i de gamla trådarna och jag vill inte göra det igen. Om det är något utöver detta som jag inte känner mig bekväm med, kommer jag berätta det. 

Jag försöker bara styra upp det här så bra som möjligt, de förra trådarna var kaos. Jag kommer lägga upp nya exempel på bilder eftersom min stil har ändrats ganska mycket sen de förra trådarna. (Om du vill se mer kan du kolla in min instagram)

Om någon undrar så använder jag FireAlpaca (ibland också Sketchbook Pro 6) och en Wacom Intuos ritplatta.

Tack för att du läste! Hoppas jag kan göra så många som möjligt :D

YouTube: StarStrikeMC - Ester

Twitter: starstrikemc

Annons:
StarStrikeMC
6/3/15, 2:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Exempel 1, hel bild.

YouTube: StarStrikeMC - Ester

Twitter: starstrikemc

StarStrikeMC
6/3/15, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och exempel 2, bara huvudet (skärmdumpad från min instagram, så inte så bra kvalité tyvärr.)

YouTube: StarStrikeMC - Ester

Twitter: starstrikemc

felle-j
6/3/15, 2:52 PM
#3

Vad kul att du är tillbaka! Dina bilder är så fantastiskt bra så det ska bli kul att se dem igen! 😃

StarStrikeMC
6/3/15, 3:12 PM
#4

#3 tack så mycket! Kul att vara tillbaka 🙂

YouTube: StarStrikeMC - Ester

Twitter: starstrikemc

lollonr4
6/3/15, 3:24 PM
#5

as nice vad kul :)

elliottjacobsen
6/3/15, 5:40 PM
#6

jag vill 

1.elliottjacobsen

2.absolut

3.järn pick

4. har ingen

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

Annons:
StarStrikeMC
6/3/15, 5:42 PM
#7
[OlleWrede1]
6/4/15, 10:18 AM
#8

Jag vill gärna ha en :) 1. Ollee 2. Självklart 3. Gör vad du vill 4. Hel bild :)

elliottjacobsen
6/4/15, 2:03 PM
#9

4. hel bild*

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

Kebab-Eme
6/4/15, 4:22 PM
#10

1. Kebabzan

2. Absolut :)

3. Om möjligt, gärna ett guld äpple :) Annars ingenting :)

4. Hel bild :)

KöttbulleKorv

Kebab-Eme
6/4/15, 4:27 PM
#11

Om det är okej så vill min bror också ha en.

1. Bampuzz

2. Absolut :)

3. Dia svärd

4. Hel bild :)

KöttbulleKorv

elliottjacobsen
6/11/15, 6:52 PM
#12

när kommer bilderna?

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

elliottjacobsen
8/8/15, 6:59 PM
#13

är bilderna klara?

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

Annons:
Kebab-Eme
8/8/15, 8:25 PM
#14

#10 Namn bytt till xKebz
#11 Namn bytt till iTzBampuzz

KöttbulleKorv

felle-j
8/10/15, 4:02 PM
#15

StarStrikeMC har inte varit inne på iFokus på ett tag så ni får ha tålamod. Bilderna kommer säkert när sommaren är över.

Annabellami
8/28/15, 1:44 PM
#16

1. AnnaTheGirl 2. Ja 3. En blomma 4. Hel bild Hoppas du är tillbaks snart!

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vänner du har.bryt ej vänskapen mellan er

Upp till toppen
Annons: