Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 1804 ggr
Kizuna
7/22/15, 6:21 PM

Söker survival server ^^

Hej jag och min kompis vill ta upp Minecraft spelande igen.  Men vi vet ingen server som inte är kaos, vi vill helst inte ha nå PvP. Enkel survival server, på normal ^^''

Vi vill bara bygga ett hus och gräva efter saker haha cx

Jag skulle startat en egen om jag fick :/

Annons:
sims 3
7/23/15, 3:08 PM
#1

hej

ni kan söka på min realm server

skriv bara ert minecraft namn så lägger vi till er

hej då

lenis3
7/26/15, 10:40 AM
#2

Jag har en server med survival och vi i staff fixar med PvP

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

lenis3
7/26/15, 10:45 PM
#3

doc moste man ha hamachi om ett halv år kommer hamachi sparkas ut ur huset och bara en ip kommer behövas :D

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

redheadgeorgeous
7/30/15, 6:32 PM
#4

Jag har en server :)

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

[Zachapacka]
8/5/15, 9:52 AM
#5

jaxbo är ju bra :)

Jaxbo.mcdl.us

elliottjacobsen
8/6/15, 3:59 PM
#6

#5 man  får inte reklamera för andra iFokus grupper

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

Annons:
[Zachapacka]
8/6/15, 6:47 PM
#7

#6 det står väll ingen stans? Dessutom har jag inte gjort reklam för någon iFokus grupp. Jag gjorde reklam för en Minecraft server som råkar ha en iFokus sida.

elliottjacobsen
8/6/15, 8:57 PM
#8

skrivet av vanguard på en annan iFokus grupp

"Det får absolut inte förekomma reklam för våran privata ifokus sida någon annan stans på ifokus nätverket. Ni får skriva till vänner om den, eller på facebook eller vart som helst annars men inte på ifokus.se eller något av dess sajter så som Minecraftifokus.

Om detta sker riskerar vår sida att stängas ner. Jag har ett avtal som jag signerat där jag lovar att förhindra spridning av reklam för vår sida på andra ifokus sajter och jag står till svars om detta inträffar.

Varför det är förbjudet är för att det är emot reglerna att locka/stjäla folk från andra sidor till sin egna eftersom värdarna på dessa sidor får ta del av reklaminkomsten på deras sidor. Alltså handlar detta om riktiga pengar vilket betyder att det är något som måste tas på stort allvar och får inte missbrukas på något vis."

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

elliottjacobsen
8/6/15, 8:58 PM
#9

iks servern

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

felle-j
8/6/15, 9:39 PM
#10

#8 Fast det gjordes inte reklam för ifokussajten Jaxbo utan endast servern. Du, Elliott, har ju själv skrivit ut IP:n på din ifokusprofil så i såna fall gör du också reklam. 

Men nu slutar vi diskutera detta. Så mycket som Jaxbo nämns nu så räknas det väl som reklam. All publicitet är bra publicitet.

elliottjacobsen
8/6/15, 10:26 PM
#11

ok sorry

                                                🤑   vanguard network  🏆join today and we will rise up from the ground!

                                                ip is: 5.10.110.100:28337           join now 

felle-j
8/6/15, 10:39 PM
#12

#11 Det är lugnt. 🙂

Upp till toppen
Annons: