Annons:
Etikettallmänt
Läst 3691 ggr
Rheen
2015-07-25 14:27

Build Battle

Hej! För första gången någonsin fick jag prova på att spela Minecraft multiplayer på en dator. Denna världsförändrande historia inträffade för några dagar sedan. c; Hursomhelst, jag fick övertalat min kusin att jag skulle få prova på att spela online, då jag själv bara har Minecraft på Xbox, och spelat Pocket Edition. Efter lite tjat fick jag hoppa in på Hypixel och klickade in mig på Build Battle, fruktansvärt kul ju! Fick panik då jag scrollade igenom alla möjliga block, och försökte flyga fram och tillbaka för att lära mig hur man placerar dem. Innan de fem minuterna runnit ut, hann jag bygga ihop en tandfé, som jag var superstolt över, fastän mina kusiner satt där med skeptiska blickar och hånflinande leenden. Det slutade med att min lilla söta tandfé med vitt hår och krona på huvudet kom på en första plats, gissa om jag blev glad. Jag hade för länge sedan beslutat mig för att det får räcka med Minecraft på konsoll, fastän jag lockats av de hundratals MC-videos jag sett på YouTube. Men nu, efter jag fått prova på att spela själv, känns det som jag behöver 'orginal' versionen i mitt liv, haha. Vi får se! Så, vad har ni åstadkommit på de fem minuterna i Build Battle? Vilket bygge är ni mest stolta över? Bilder uppskattas!

~ Rheen.

Annons:
[Zachapacka]
2015-07-29 09:32
#1

Jag har inga bilder men jag håller med om att Build Battle är kul. :) jag tycker nästan att det är det ända minigame som är värt att spela, de andra är så tråkiga. Någon som vet om det finns någon annan än Hypixel som har Build battle?

Cireea
2015-08-03 15:26
#2

Mineplex har också! 👍

Dock är det tråkiga med Build Battle att vissa inte ens försöker bygga det som egentligen ska byggas utan dom bygger penisar eller liknande. Sedan röstar allt för många inte rättvist utan trycker att alla andra är skit bara för att ge sig själv en chans att vinna.. 

Ja, vi har kört en hel del Build Battle men för min del känns det som att allt för många spelar oseriöst för att man ska orka fortsätta. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: