Annons:
Etikettallmänt
Läst 1455 ggr
marcusln7
1/6/16, 8:16 PM

Många som köpt Minecraft

Haha, gick in på Mojang's hemsida och såg alla som var med i teamet som arbetar på Mojang, där fanns ju Jeb såklart, och hans Twitterprofil. En av hans senaste tweets var att man kan gå in och se hur många som köpt Minecraft hitils på PC och Mac.

Över 12.000 har köpt det idag 🙂!! Asså att så många köper det fortfarande, väldigt kul att se.

Länken till sidan: https://minecraft.net/stats

Annons:
Cireea
1/6/16, 8:19 PM
#1

Väldigt intressant att se faktiskt! 👍 Jag hoppas att jag en dag ska kunna få min syster att spela Minecraft men hon är envis..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
1/6/16, 10:11 PM
#2

Kul att det forfarande är många som köper spelen. Totalt är det över 22 miljoner som har köpt spelet.

#1 Ge inte upp! Förr eller senare inser hon nog vilket fantastiskt spel Minecraft är. 😉

Cireea
1/6/16, 10:18 PM
#3

#2 Klart jag inte ger upp! 😂Skam den som ger sig!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

marcusln7
1/7/16, 4:08 PM
#4

Haha, ja, du får se till att inte ge upp. 😃 Det som är så bra men Minecraft är att det aldrig tar slut, ett sådant spel som man kan spela hur länge som helst Som survivel-mode, då kan man ju bygga upp som en hel stad elr creative (Tycker inte jag är lika kul längre) då kan du ju bygga hur fina slott i de materialen som är svårast att hitta i survivel.

Det var därför jag började spela Minecraft, jag ville ha ett spel man kunde bygga hur man ville och Minecraft var perfekt. 🙂 Jag spelar bara i vissa perioder då jag är vill bara spela Minecraft, kan pågå i nån månad. 😛

marcusln7
1/7/16, 4:10 PM
#5

Undra vad rekordet för flest köp av Minecraft på en dag? 🙂 Det vore intressant att veta. 🤔

felle-j
1/7/16, 4:29 PM
#6

#5 Ja det vore intressant att veta. Borde finnas statistik någonstans.

Annons:
Upp till toppen
Annons: