Annons:
Etikettallmänt
Läst 1212 ggr
felle-j
1/17/16, 2:12 PM

Vilken plattform spelar du på?

Vilken plattform använder du dig av när du spelar Minecraft? Kanske har du Minecraft på flera olika plattformar. Välj i sådana fall den du spelar mest på.  Skriv gärna en kommentar om vilka plattformar du har Minecraft till och vilken du spelar på mest.

Annons:
Froakie
1/17/16, 2:22 PM
#1

Android. Min dator klarar inte av spel men jag tänker spara ihop till en bra speldator där jag kan spela Minecraft på. Kan tänka mig att det är mycket roligare på en dator.

"time will never be golden when it rains so hard..."

felle-j
1/17/16, 2:28 PM
#2

Jag spelar nästan bara på dator, men jag har även Minecraft till mobiltelefonen och Xbox 360. Åker jag bort så händer det att jag spelar en del på mobilen. 

#1 Jag tycker att Minecraft är roligast att spela på dator så du borde definitivt spara ihop till en bra dator som du kan spela det på. 🙂

Cireea
1/17/16, 2:31 PM
#3

Dator, Mac 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Froakie
1/17/16, 2:34 PM
#4

#2

Jag har förstått att mobilversionen är väldigt lätt jämfört med datorversionen.
Det kommer att kännas konstigt att inte använda en liten skärm 🙂

"time will never be golden when it rains so hard..."

felle-j
1/17/16, 4:24 PM
#5

#2 Haha jag som är van vid att spela på datorn tycker att det är mycket svårare på mobilen. Främst med kontrollerna som är svårare på mobilen men även att hitta resurser och att bygga saker. Att överleva dock är kanske lite lättare på mobilen.

thea_thea
1/17/16, 6:49 PM
#6

Dator såklart😛

Annons:
Rheen
1/18/16, 8:15 PM
#7

Datorn! c: Förrän jag köpte dataversionen var det 360 som gällde, spelar oftast bara på xbox med mina kusiner då de är på besök hos mig.

~ Rheen.

MuffinDigger
1/18/16, 10:15 PM
#8

Dator :D

felle-j
1/18/16, 10:28 PM
#9

Jag är inte särskilt förvånad att dator är poplärast. Det är där de flesta spelar samt det ger enligt mig den bästa spelupplevelsen. Men jag trodde att det skulle vara några som spelade mycket på konsoll åtminstone. De kanske dyker upp senare. 😃

Cireea
1/18/16, 10:53 PM
#10

#9 Håller med dig, trodde Minecraft på Xbox/PS var vanligt.. inte lika vanligt som på dator då såklart. 🤔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
3/1/16, 7:13 PM
#11

Dator är hittills helt klart överlägset i antal! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Loise]
3/2/16, 7:26 AM
#12

Dator, jag tror att Minecraft nu har kommit på wee eller wee-u. Förlåt om det är felstavat.

Upp till toppen
Annons: