Annons:
Etikettallmänt
Läst 1485 ggr
[Loise]
2016-02-23 21:20

Vilket spelläge?

Spelar ni på singelplayer, multiplayer eller Minecraft realms mest?

Annons:
Cireea
2016-02-23 22:24
#1

Multiplayer! 👍
Det händer väl ibland att jag är inne på singleplayer men det är väldigt sällan nu för tiden. Spelar hellre Minigames med andra eller inne på en server tillsammans med vänner. 🙂

Vad spelar du mest?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Loise]
2016-02-24 07:50
#2

Vet inte? :-SS. Spelar nog lika mycket på allt, min kompis har en realm.:-SS

Rheen
2016-02-24 09:16
#3

Spelar multiplayer 97% av tiden jag använder Minecraft. Tycker charmen med just det här fyrkantiga spelet är att man kan spela så många olika Minigames med sina vänner. c: På tal om Minecraft, så länge sedan jag haft tid att spela, skolan har tagit kål på mig. ;-; Måste ta igen allt roligt jag missat nu på sportlovet. c:

~ Rheen.

[Loise]
2016-03-07 00:40
#4

Någon annan som vill berätta om vilket spelläge ni spelar mest på?

Kadoor
2016-03-07 21:35
#5

Hm, jag vet inte exakt haha. Jag tycker mycket om att spela minispel med min kompis, det är mycket roligare när man är två(eller fler) som gör någonting tillsammans. Även om jag typ sinkar oss och dör, eller så hahah, men det är roligt! :P
Spelar också mycket på singleplayer, älskar att bygga och utforska en del själv, vilket även kan vara skönt många ggr ibland. Så jag spelar mycket på båda, dock har det inte blivit av att ha spelat multi på länge nu. :< skolan och allt sånt tar upp så mkt tid..

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Rheen
2016-03-07 21:41
#6

Kan tillägga nu när jag kom och tänka på det, jag spelar faktiskt lite singleplayer också - men det är på xbox. Mycket rogivande att traska runt på ett begränsat område och utforska, men det händer inte allt för ofta. c:

~ Rheen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: