Annons:
Etikettallmänt
Läst 1794 ggr
lenis3
8/6/16, 10:14 AM

Hur gamla är ni och varför spelar ni minecraft?

Minecraft är så roligt att många olika åldrar spelar det hur gammal är du? och varför tycker ni att det är roligt?

1. er ålder

2. varför är det så kul?

jag börjar här ;D

1. 11

2. jag tycker att det är kul att ha project i gång som serverar en jag gillar också att koda Minecraft plugins jag är kodaren av SimpleWarns https://youtu.be/C9ujsJ3bjTk (länk till yt)

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Annons:
Cireea
8/6/16, 1:53 PM
#1

1. Fyller 22 nästa månad

2. Friheten var det som lockade mig. Man kan göra så mycket i Minecraft och det finns som inte så mycket begränsningar. Det kommer hela tiden nya uppdateringar som gör att man kan göra ännu större projekt. 🙂

Sedan är jag ganska fascinerad över det här med Minigames, att det finns folk som gång på gång hittar på nya spel i spelet. Man kanske inte tänker så mycket på hur dessa Minigames är utformade "bakom kulisserna" men eftersom jag själv varit med och byggt på ett tiotal Minigames så vet jag hur tidskrävande det kan vara innan man ens lagt själva grunden. ☝️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Kex!
8/13/16, 8:29 PM
#2

1. 13 

2. jag tycker att det är så kul att bygga precis vad jag vill antingen själv eller med mina kusiner och att spela på olika servrar synd bara att dom flesta servrar har bara mini games även fast det är roligt så är det roligare med servrardär man bygger t.ex städer tillsamans

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

tixEntry
8/15/16, 12:32 PM
#3

1. 13

2. Jag tycker att det roligaste med Minecraft är alla olika spelmöjligheter som finns.
Man kan spela i en överlevnadsvärld och samla resurser, bekämpa monster och utforska världen. Det finns till och med en extra svår version.
Eller spela kreativt och kunna bygga exakt vad man vill, var man vill. 
Eller spela med andra och bygga ett samhälle, hjälpa varandra och sno från varandra.
Eller spela mot andra och slåss, utrusta dig på tu man hand och sedan attackera fienden för att ta deras saker.
Eller… Tja, det finns så mycket mer. Det är det absolut bästa. :)

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

[BeataJ]
8/15/16, 11:28 PM
#4

1. Jag är 12 år 2. Älskar att bygga olika hus! Redstone är en av de roligaste sakerna, och så är det kul att man kan spela tillsammans. Det är coolt att man får välja så mycket själv, och att man inte måste göra på ett visst sätt.

lenis3
9/24/16, 2:10 PM
#5

Så himla kul att alla lägger ner tid på att skriva här!

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Upp till toppen
Annons: