Annons:
Etikettservrar-realms
Läst 1309 ggr
Nocco
2016-11-17 20:39

Söker server

Är nybörjare då  jag som vuxen kommer även dela mitt konto med mitt barn på 7 år.

Annons:
Cireea
2016-11-17 20:40
#1

Vad för sorts server är det du söker? 🙂 Söker du Minigames eller bara vanliga survival maps fast med andra spelare? Enbart svenska servrar eller blandat beroende på vem av er som spelar? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Nocco
2016-11-17 20:59
#2

En svensk server som har mera survival map . är dålig på att bygga, helt nybörjare.

Kex!
2016-11-18 12:12
#3

#2 om du vill ha en server som är typ som en ensam värld fast med andra tycker jg att du ska prova Pantholaskingdom, Minigames Hypixel eller cubecraft

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Callaway
2016-11-23 19:23
#4

Jag och min son har spelat på servrar tillsammans med andra, kul med mycket gubbar som springer omkring, mycket att titta på, fick känslan av att det var trångt att få plats med en egen byggnad.

Vi sprang mycket långt bort, förbi alla andra som bygger, och mycket längre än så, vi simmade länge på ett stort hav tillslut såg vi en spricka på botten, vi dök och klarade oss med nöd o näppe innan luften tog slut. Där nere hackade ut vi en enorm borg. vi höll på under flera veckor. det tog lång tid innan vi fick besök av så kallade moderatorer, de blev imponerade av storleken på vårt bygge. De ville uppgradera oss för att kunna bygga fortare genom olika förmåner. Vi tackade nej. ”Ett spel som blir för lätt tappar snart sin gnista”. Moderatorerna tog senare även dit sina vänner genom att teleportera dem för att de skulle slippa gå dit själva. Moderatorerna ville visa vårt bygge.

Vi upplevde detta som lite störande, men, men vi fick tåla detta. Till slut hade folk hittat dit själva, förmodligen för att de kollat upp våra koordinater.

Vi blev åter igen tillfrågade om att tillhöra någon form av serverns egna bygglag. Vi tackade nej igen. Det roliga för oss var att umgås som far o son och göra något tillsammans. Där efter tog det inte lång stund innan vi blev anklagade för att fuska, vet dock inte hur de skulle gått till. stämningen blev besvärande och vi tappade glädjen att vara där.

Rätt som det var stängdes servern ner och öppnade några dagar senare och då var allt vårt gigantiska bygge helt borta för att de startade på en ny värld.

De fick mig att tröttna helt. Nu mer spelar jag och min son på min egna server. Inga anklagelser för fusk, inga okända personer som gräver tunnlar genom våra byggnader och allt vi gör får vi behålla utan att riskera att hela världen bytts ut och tagits bort.

De jag vill få sagt: ta med detta i beräkningen, det är bara vanliga människor som håller i dessa servrar på gott och ont, vad som helst kan hända, även om det finns regler att följa och begränsningar på servern så behöver det inte bli som man vill eller tror.

Det är kul lärorikt och spännande till en början, men det passar inte alla.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px Helvetica; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px Helvetica; color: #000000; -webkit-text-stroke: #000000; min-height: 13.0px} span.s1 {font-kerning: none}

Lycka till och bygg inte mer än ni är beredda att förlora.

Upp till toppen
Annons: