Annons:
Etikettom-spelet
Läst 1551 ggr
Cireea
11/18/16, 1:15 AM

Spelar du minigames?

Får en känsla av att många svenskar (framför allt yngre) inte spelar särskilt mycket Minigames. Eller kanske är Minigames inte lika populärt nu som förr?

**Spelar du några Minigames?
**Om ja, vilka spelar du mest/är dina favoriter?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
11/18/16, 1:19 AM
#1

Nu spelar jag inte lika mycket Minecraft som förut då jag lagt det lite på hyllan sedan Eximius la ned sin UHC-server. När jag väl spelar så är det mest MineZ, Sky Wars, Walls eller Survival Games/Hunger Games som är mest aktuellt. 🙂

Saknar dock en riktigt bra server för Survival Games nu för tiden. Då tänker jag mest på en server som varierar banorna och som startar snabbt. 😐De servrar som jag spelade på tidigare är inte aktiva alls idag.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Kex!
11/18/16, 12:13 PM
#2

brukar spela skywars på cubecraft annars spelar jag inte så mycke minigames

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Rheen
11/28/16, 3:36 PM
#3

Minigames-servrar (främst Hypixel) är det ända jag klickar in mig på när jag spelar. 😃 99% av tiden jag spenderar på dem går till Sky Wars.

Har aldrig kört igång en egen survival server och byggt hus etc (bara på xbox-versionen). Blev sugen på det förra veckan då jag och några kompisar försökte få igång en egen server att spela bingo på - så då det blir jullov ska jag sätta mig ner och köra igång en single player värld!

~ Rheen.

Delfinen02
11/29/16, 5:03 PM
#4

jag spelar bara ibland. inte så ofta

Rosisa00
6/12/17, 10:18 PM
#5

Jag spelar jätte mycket Minigames, kan inte välja vilken som är min favorit men mina favorit servrar är nog Mineplex,The Hive och Cubecraft :)

felle-j
6/25/17, 1:12 PM
#6

Min lillebror spelade väldigt mycket Minigames förr. Jag har dock inte spelat det särskilt mycket.

Annons:
Upp till toppen
Annons: