Annons:
Etikettom-spelet
Läst 739 ggr
Hiro
6/9/18, 8:46 PM

Spela i pre-release?

Mitt sätt att spela mincraft är att en lång tid spela intensivt i en värld för att sedan radera allt från min dator och börja om från början. Jag har nu abstinens efter att inte ha spelat Minecraft efter nyår men jag vill inte börja spela i en ny värld när en ny (stor) uppdatering snart ska släppas. Nu har dock pre-release släppts och min fråga är helt enkelt; kan jag spela "som normalt" i en pre-release och förvänta mig att allt ska funka "lika flawless som normalt" eller kommer jag (förmodligen) stöta på någon typ av problem för att uppdateringen inte är  helt klar? Bör jag vänta på uppdateringen släpps vilket bör vara hyfsat snart eller kan jag spela pre-release nu och uppdatera och fortsätta mitt spelande när de släpper uppdateringen på riktigt?

Annons:
Syntium
6/10/18, 3:09 PM
#1

Svårt och säga så här på rak arm. Antar att det som "ska vara" med är med i pre-releasen, men kanske det är lite buggar som ska fixas. Den borde vara i stort sett färdig men jag vet inte. Pre-releasen funkar ju fortfarande som ett snapshot dvs du kan inte spela det på Realms osv.


"I'm too old for this shit."


Hiro
6/10/18, 9:50 PM
#2

#1 Hade tänkt spela för mig själv bara på datorn

Upp till toppen
Annons: