Annons:
Etikettallmänt
Läst 2060 ggr
[~Kollen~]
11/13/18, 7:55 AM

Kommer inte in på Minecraft PE

Jag skickas ut från appen kan inte använda jag försöker komma in och komma in men jag skickas bara ut och så står det där uppe att ”serverna kunde inte laddas” men jag skickas ut så fort så jag kunde inte nästan läsa vad som stog finns det något sätt att komma in? Eller är 75 kr bortkastat? Om jag tar bort appen och laddar hem den igen måste jag betala då också och då kommer allt vad jag har lagt ner så mycket tid på att göra husen, slottet, massa mer försvinna :(

Annons:
[~Kollen~]
11/13/18, 7:58 AM
#1

Jag vet inte om jag måste betala då men då kommer allt försvinna?

Xseros
11/13/18, 10:50 AM
#2

Är google play kompitabelt med MC PE?


Ljuset är snabbare än ljudet.
Det är därför de flesta människor verkar trevliga tills man hör vad de säger.

Syntium
11/13/18, 3:08 PM
#3

Om du tar har betalt för den behöver du inte betala igen. Så du kan ju testa att installera om den.


"I'm too old for this shit."


[~Kollen~]
11/14/18, 8:05 PM
#4

Installerar jag om appen så försvinner ju allt jag har byggt då buggade jag allt det i timmar och nu var det onödigt och jag har Apple

[~Kollen~]
11/14/18, 8:06 PM
#5

Byggde*

Syntium
11/14/18, 8:19 PM
#6

Jag har inte iphone så jag vet inte om det går att spara det du byggt, men appen ska du inte behöva betala för igen om du gjort det en gång.


"I'm too old for this shit."


Annons:
[~Kollen~]
11/16/18, 3:28 PM
#7

Nej jag har fattat det men tänkt om allt jag byggt försvinner

Syntium
11/16/18, 11:14 PM
#8

Man tycker ju att det _borde_ gå och spara men som sagt, jag vet inte. Googla på det.


"I'm too old for this shit."


[~Kollen~]
11/20/18, 9:18 PM
#9

Jag tog bort appen och laddade upp den igen allt jag byggts försvann men jag kom in ska försöka tänka bort det även hur många timmar jag lagt ner på att bygga

Upp till toppen
Annons: