Annons:
Etikettallmänt
Läst 1729 ggr
Loviiiiiisa
2019-07-18 14:56

Något är skumt med min värld, hjälp?

Hej, alltså jag gjorde en "single player" värld imorse och allt verkade som vanligt. Men sen efter ett tag ser jag en björk där den är avhuggen längst ned (den typ flyger alltså), alla träd runt omkring var helt normala. 
 Sen så byggde jag mitt hus ganska nära en by, och precis när jag startade världen gick jag omkring i byn för att se vad som fanns i de olika kistorna. Vide det tillfället såg byn helt normal ut, men när jag efter ett tag återvände till byn så fanns inga bybor där, utan ALLA låg i brunnen. Därefter stängde jag av, för det hela kändes väldigt konstigt. Det var som att nån mer spelade på den världen men det var en single player värld.. Har ni någon aning om varför det här hände? Känner mig typ rädd nu, haha

Annons:
Amephyst
2019-07-19 13:00
#1

Svävande träd har jag sett förut, oftast händer det runt dammar när jag sett det, precis som jag har sett svävande gräs i mängder. Jag antar att det bara är generationen av världen som sätter ut växter före själva marken 😉

Att byborna hamnar i brunnen har jag också märkt av. De kanske bara har missförstått att brunnen inte är en jacuzzi?🤔 Hur som helst så har villagers väldigt märkliga saker för sig. Jag vet inte hur många som jag har sett dö bara för att de vill plocka bär…😕

Upp till toppen
Annons: