Mest ogillade mob?
Eftersom vi har favorit mob så kan vi ha den som är den mest ogillade :)
Hos mig är det nog silverfish och skelett.
Silverfish då dom är så små och svåra att träffa, är det flera så är man nästan körd.
Skelett då mojang ändrade så att skeletten skjuter snabbare på kortare avstånd, så om två skelett är nära en, då blir det svårt :P
Vilka mobs ogillar ni mest? Det måste inte vara monster, det kan vara t.e.x. villagers eller kycklingar också :)
Skeletons.. Euw.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Silverfish för att de är irriterande😟
Endermen och creepers för att de skrämmer livet ur mig😊
jag hatar creepers dom spränger äns hus om dom är massor och så hatar jag bybor för i den senaste upptateringen är dom jätte störiga och endermans
Hmm, silverfish är så irriterande när dom poppar upp lite random! :( Skeletons är dryga att döda och speciellet om dom har enchantade pilbågar! Sen hatar jag när en creeper kommer bakifrån en och sprängs!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Jag gillar inte zombies för att deras morranden gör mig nervös (dumm dumm DUMMM) och så gillar jag icke endermen (enda anledningen med grottljud varför jag alltid spelar utan ljud) när man råkar glo på dem låter de äckligt… häööö Jag tycker silverfiskar är söta! :-D
Creepers, Hatar när dom liksom smyger sig på mig så att jag inte hör dom och sen helt plötsligt bara POOOOFF! 😮 Hatar Ghastar oxå.. .__.

Ghastar ogillar jag väldigt mycket 😐
Hatar Creepers, Endermans, Skelett och Zombies..
Ghast..
Bläckfiskar! Tråkiga och fula. Nä usch. Dom skulle ha varit valar istället. :P
-Rasmus 🌈
Spindlarna har alltid närmast att döda mig….. så ja, dem och skelett ;)
Hanna
Skelett och Ghast framför allt.. Lite Enderman bara för han är så läskig :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Er.. Kycklingar! Det är ett väldans kacklande hela tiden på dem!
Mvh.
Marcus
" Make somone smile, Every day!"

#13 Hehe, har man många så kan dom vara väldigt irreterande :)
#14 Mjo, dom har en tendens att samlas runt mina hus! Dom älskar att reta gallfeber på mig!
Mvh.
Marcus
" Make somone smile, Every day!"
Ghasts,Creepers och Skeletons :s