Minecraft iFokus

Minecraft

Etikett: servrar-realms
LĂ€st 1495 ggr
Thewea
1

REALM-provspela

Hejsan! đŸ™‚

Jag och min kompis skapade en realm tillsammans i mÄndags och undrar dÀrför om nÄgon hÀr ute vill provspela pÄ den, vi har inte hunnit bygga sÄ jÀttemycket och det Àr bara vi tvÄ som Àn sÄ lÀnge spelar pÄ den. SÄ det skulle vara jÀttekul om du ville komma in och sÀga hej! Kanske lÀr vi kÀnna dig och du vill stanna?

Iaf:

Realmen namn: Theweacraft

Vi Àr aktiva nu, och kommer vara det frÄn ungefÀr klockan 19-22.

BaltizSimbaLukas
1

GĂ€rna! :D

Jag (egentligen Vi, mina brorsor har samma konto, sÄ var beredd pÄ att de kanske spelar ocksÄ!) heter OMGamer. Men vi kommer nog att byta namn ganska snart!

"Ett hem utan kanin, Àr bara ett hus." ~Jag

Följ gĂ€rna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

Thewea
0

Kul! Vi bjuder nog in er snart! Är förresten ocksĂ„ en tjej pĂ„ 13 Ă„r😃

BaltizSimbaLukas
1

Nu har jag kikat in lite och den verkar ju toppen! Kommer nog att vara inne ganska mycket! đŸ˜Ž

"Ett hem utan kanin, Àr bara ett hus." ~Jag

Följ gĂ€rna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

zimm
0

Jag skulle gÀrna vilja spela. Heter spabad521

Medarbetare pÄ

Star Wars

Thewea
0

Kul, jag bjuder in dig snart! #4

Annabellami
0

Hej jag vill gÀrna spela ;D heter PandanAnna

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vÀnner du har.bryt ej vÀnskapen mellan er

Teera
1

Jag vill ocksÄ gÀrna prova:) Heter Game2Girl:)

Delfinen02
0

jag vill:) heter tokorossen

Annabellami
0

Varför fĂ„r man inget Svar?  Thewea?

[Live. Love. Play. Enjoy.] Lev o njut med vÀnner du har.bryt ej vÀnskapen mellan er

Thewea
0

Hej, förlÄt för sent svar. Jag Àr inte inne sÄ mycket pÄ iFokus, fast sÄklart, om man har skapat en sÄn hÀr trÄd sÄ har man ju ansvaret att vara inne och kolla ibland.

Jag har bjudit in er #6 #7 #8 nu. 

Realmen Àr förresten inte sÄ jÀtteaktiv nu. Men jag ska försöka fÄ med min kompis att spela nu i eftermiddag sÄ hoppas vi ses dÄ! :)

Thewea
0

Jag "stÀnger" av denna trÄd för en stund nu. SÄ man kan inte "ansöka" för att fÄ spela pÄ realmen lÀngre.