Minecraft iFokus

Minecraft

Etikettservrar-realms
Läst 130 ggr
RoxannaS
1

Tillbaka på minecraft efter långt uppehåll

Hej! Jag började spelade mincecraft 2015, jag hade då en kompis jag spelade med, som tillhörde en värld som hennes kompis hade. Men nu har vi tappat kontakten hon och jag, så jag undrar om de finns några nya gemenskaper för mig för här?

Jag har precis startat spelet för första gången nu på kanske 4 år? Så jag minns knappt hur man gör. Så jag tänkte försöka åter uppfriska minnet först och främst. Men sen vill jag gärna ha ett gäng att haka på.

Jag är 26 år, jag studerar till barnskötare, jag är en spelnörd i botten, har spelat både counterstrike global offensive, world of warcraft mm. Men fick barn och tappade hela grejen. Nu när dottern är på förskola, jag har tid över, så tänkte jag återuppta mitt spelande på en lite lagom nivå.

Så finns det någon som kan tänkas välkomna mig, så vore jag tacksam.

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Niklas
0

#0: Du kan titta under etiketten servrar-realms i rullgardinsmenyn ovanför inläggslistan till vänster. Där kan finnas aktiva servrar.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

RoxannaS
0

#1: Ja jag kom nog inte ens på vad det hette till att börja med, haha. Jösses. Känner mig gammal. Ska kika. :)
Första gången nu jag loggar in via datorn också, vad märkligt det känns med den nya plattformen. Försöker kika omkring och se om jag lär mig hur den funkar.

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Niklas
0

#2: Det mesta finns på ungefär samma platser som tidigare. Det som är helt nytt är flödet till höger. Där hamnar allt som rör dig i form av kort. Nya inlägg, kommentarer, privata meddelanden, med mera. Tryck på ett kort så hamnar du där det kortet handlar om finns.

Fråga om du undrar något.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning