Hermitcraft, tittar du?
Följer du äventyren på Hermitcraft-servern? https://hermitcraft.com/
Vilka är dina favoriter eller följer du alla hermits?
Jag följer TangoTek och Zedaph, älskar deras gemensamma livestreams. 🤣
Ibland ser jag lite av ImpulseSV och Grian också.
// Harley

Gav det en chans nu men måste säga att jag föredrar att spela själv :)

Jag tycker faktiskt fortfarande det är roligt att spela. Främst hela resan från när man börjar tills man har ordnat det bra för sig. Spelar alltid tillsammans med min grabb som snart fyller tio så det är svårt att hänga med i svängarna… :)
- Redigerat 2020-11-02 16:29 av Staffan
Jag tittar i perioder. Började någonstans i mitten av förra säsongen och tyckte det var jätteroligt att följa med från början i våras men jag gillar alldeles för många för att klara av att se allt jag vill och då blir det istället att jag inte tittar alls ett tag :P Ehm.. Några månader.. :P Jag har lite att ta igen när jag orkar. Minecraft-suget har börjat återvända nu så antingen kommer jag snart att fastna i Hermitcraft eller i själva spelet.
Jag hittade Hermitcraft via ImpulseSV och mina favoriter har blivit, inte i någon speciell ordning:
Grian
Mumbo Jumbo
Iskall85 (Hermit challenges! Yaay!)
GoodTimesWithScar
cubfan135
Keralis
BdoubleO100
rendog
docm77
Jag har säkert missat några men jag orkar inte leta reda på fler. Jag tittar på andra då och då, särskilt när dom hittar på saker tillsammans och jag vill se allas sida av händelsen.
#3 Du är motsatsen till mig. Jag tycker att det är roligast när jag har allt jag behöver redan (armor, tools, elytra) och kan göra vad jag vill.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#3: Åh, jag blir alltid så glad av att höra att föräldrar spelar med sina kids. Underbart!
#4: Hur kunde jag glömma Bdubs!? 😨
// Harley
#5: :O Man får aldrig glömma Bdubs! Han är ju så underbar :D Jag älskade dramat som spelade ut sig med honom och doc i början av säsong 7.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#6: Ja, han är så mysig, älskar hans röst.
// Harley
Tittar enstaka videos när de verkar intressanta, mest Mumbo Jumbo och GtwScar, ibland Iskall85.
Grian gillar jag solostuffet :)
"I'm too old for this shit."
Jag kollar på Mumbo och på Grian! Eller kollade kanske är mer korrekt term, var ett par månader sedan jag kollade. Kollar mest när jag själv är inne i en aktiv spelar-period så att säga.
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jag ser på en handfull hermits så fort de lägger ut en ny episod, och en handfull till om jag har extra tid över.
Favoriter:
BdoubleO100
GoodtimeswithScar
Iskall
Grian
Mumbo
Falsesymmetry
Stress
Zombiecleo
Welsknight
För ett par veckor sen började jag följa GeminiTay, vilken otroligt mysig tjej! Behövde verkligen balansera upp de lite mer brötiga killarna jag följer i övrigt. Håller på att plöja igenom flera av hennes andra serier på kanalen, älskar hennes Hardcore 1.16-serie. Ingen stress mot effektivitet eller att showa för tittarna. Otroligt avkopplande.
// Harley