Minecraft iFokus

Minecraft

Etikettom-sajten
Läst 3271 ggr
LosGinos
0

Medarbetare.

Hej!
Så, nu är sajten så smått igång och jag söker Medarbetare som kan hjälpa mig här på sajten. Skriv lite om dig själv och varför du skulle passa som Medarbetare på sajten så skall jag kolla igenom detta =)!
Vill du inte skriva det i denna tråd så skicka ett PM till mig.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Demonen
0

Hej!

Jag har varig minecraftare ett tag, och kör egen server.
Min svenska börjar bli rätt bra, fast jag är norrbagge…

Kartan över min server finns på http://minecraft.webkonsept.com/
Kom ihåg att jag är "bara" admin, så det är mina användare som har gjort dom mest imponerande bygnaderna.

Jag har även gjort lite Bukkit plugins.

Rita-S
0

#0 enters min karl :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

LosGinos
0

#2 Va :P?

Rita-S
0

#3 Demonen är min mann, som jag refererade till i en annan tråd :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Falurven
0

Typiskt att jag upptäckte först nu att det kommit en minecraftsida!

Jag satt faktiskt och funderade på att be att få starta en Minecraft.ifokussida förut.

Har spelat det sedan det släpptes, men intresset svalnade pga alla dessa buggar som aldrig blir fixade. Fixar dom en, så finns det nya istället så jag tycker inte att dom kommer någon vart just nu.

Numera spelar jag oftast hellre Terraria än Minecraft. Men jag kan ändå tänka mig att vara Medarbetare på forumet. Däremot kommer jag inte att spela speciellt "seriöst" förrän dom har uppdaterat lite mer.

Hör av dig om du vill veta mer specifikt om någonting. Har för bråttom för att berätta så mycket mer just nu. Ska iväg på fest! :D

Trevlig kväll!

Mvh Nathalie

LosGinos
0

Haha ;)! 
Kul att du skrev och jag ska tänka på det.
Lutar nog att ni kan få bli medisar eftersom det verkar vara ett ganska så svalt intresse för det.

Falurven
0

Kan vara lika som för mig också. Jag hittade inte hit förrän nu, menar jag ;D Kommer säkert mer folk om vi ser till att dom hittar.

Jag längtar verkligen tills Minecraft fått sina buggar fixade och det finns mer att göra osv. :)

Mvh Nathalie