Server?
Nån som kan PM:a mig en serveradress?? Jag kommer att spela under namnet Mika eller Ppapegojflicka.
Ingen alls…?

Jag spelar mest på min kompis private server och dultville och xtralarge. DOm två sista är allmäna servra som man måste ansöka till. På dultville är det en åldersgräns på 15 år.
Jag har precis skapat en server. Än så länge är det bara jag och min vän som spelar där, men alla är välkomna. :)
87.236.90.73
#2 bor du i staden? Spelar också på den servern :D

På vilken av dom tre servrarna som jag nämde? :)
#5 oj, sorry XD xtralarge

Göru? Har aldrig sett dig inne. Jag bor inte i nån stad just nu. Har en tomt i en stad, lumen. Men annars bor jag i min hydda ute i skogen.
#7 det var ju ett tag sen ^ ^' blev bara nyfiken när jag fick höra att någon jag "känner" spelar på den

Ja, Brian har ju spelat på den ett bra tag nu tror jag. 
#9 jaha, fler polare! Kanske ska börja spela på den servern igen!

Gört! Alltid trevligt med flera! 
japp, desto fler desto roligare ;D
Spelat över 1 år på den
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Har spelat Minecraft i snart en halv månad -.-
jag har spelat mc sen det kom ut :D(är osäker på hur länge sedan det var)

2209 nån gång :)
#17 2209?! årtal eller? -.-"

2009 skare va :) Och förresten så håller jag på och fixa en server. Ska prova sen och se hur bra den är.
gör du det :)
Hej!
Ny på forumet!
jag har spelat Minecraft i över ett år och har hostat en server själv för mig och kompisar :)
men de har tröttnat lite och jag vill gärna spela på survival server som inte är så jättestor där man kan ha lite gemenskap :)
/Seb
#21 Hej! Välkommen till forumet 
jag har en kompis som är sugen på att starta en server för forumet men är fortfarande osäker. skulle bli kul ifall han startade en.

#21 Hej och välkommen! Det finns flera förslag på servrar i den här tråden. Och jag tänker nog försöka att sätta upp en server för forumet. Tyvärr så blir den hamachi men det är bättre än inget. Men nästan det ändå problemet tror jag är att jag inte vill hosta den på min dator, det kommer att sega ner den för mycket. Min laptop kommer nog inte att klara det. Och familje datorn är för mycket ockupperad. Kansk att jag kan köpa en till skrot dator med en lagom bra proccessor och mkt RAM så borde det funka. Men sen är mitt internet så bra. Men vi ska skaffa nytt, så dt blir troligtvis bättre.
Men vi få se.