Är du ett MineCraft freak?
testa dina kunskaper om MC här, får du alla rätt är du ett äkta Minecraft freak!
Lycka till!!
Tekniskt sett finns det runda saker i Minecraft, expempel på det är xp-orbs, slimeballs osv. Visserligen är det inte blocks. Men det är runda objekt, vilket du frågar om :P
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#1 nej, de är INTE runda. Om du kollar noga är det små små pixlar som bygger upp dem så de SER runda ut. :P
Dom är gjorda i en cirkel, även solen är det. Så jodå, dom räknas egentligen som runda.
NOOOOOO, inte enligt mig :)
Haha, men allt i grund och botten är pixlar när du ser något på en skärm ;)
var glad att du fick någon rätt, var stolt :) vilken fick du fel på?

Vem är herobrine, kommer du ha alla rätt och vilken nivå man lättast hittar diamonds.
wow jag trodde du faktiskt visste vilken nivå, jaja man kan inte allt i världen :)

Ja, för mig är det mellan block 0-18 men jag tog 10-20 som svar
. Alltid när jag gräver efter diamonds så är det på höjd 1-3.
ja, min bror säger en viss höjd, mamma letar och letar men hittar inget medans min bror blir diamantrik! tur är det nog också med de där diamanterna.
japp, hon har byggt frihetsgudinnan, vasa, stockholms slott, turning torso, kinesiska muren, scottland, empire state building, skåne, uppsala domkyrka och parthenon. :) mer kommer HEHE!!

Dä va´nte dåligt!
hon är ganska så kreativ, eller vad säger du? ;)
Fick 13 rätt. Hade fått alla om jag hade svarat "kanske" på den sista xD Vilket troll du är MsHammer!
vaddå? Man vet ju inte om man har alla rätt. Man ska inte underskatta sig själv eller vara för kaxig när det gäller frågor :P
vaddå? Man vet ju inte om man har alla rätt. Man ska inte underskatta sig själv eller vara för kaxig när det gäller frågor :P
xD men jag visste att jag hade alla rätt! Tok :P
det visste du inte alls, :P du svarade ju fel på den sista, den visste du ju inte svaret på. KÄNN DIG ÄGD ASSÅ!!!!!!!! XD
Bleh Bleh Bleh. :P Det var en elak fråga!
ja jag vet, testade så att frågesporten fungerade, var nära på att klicka fel på den sista själv. :)
Problem?
Din fule jävel! 

13 rätt och jag hittar faktist mest diamanter mellan 14-16 block
2 av 14 ^^
#26 du borde öva lite, hehe. Vilka hade du rätt på?
9 av 14 D: Men alltså, har bara spelat MC i 3 månader, inte mitt fel xD Känner mig ändå rätt skillad som fick rätt på så många i och med min korta tid jag spelat 8D
#28 ja det är ju toppen!
Själv när jag testade den så det skulle fungera höll jag på att klicka fel ett par gånger XD
#27 minns inte