Den 13:nde fredag.
Idag är "otursdagen" den 13:nde fredag, vilkett uppenbarades ganska tydligt på min dator och mitt humör. Damn. Har ni ovanligt mycket otur idag? Jag tror nog att det faktum att detta är en otursdag är bara skrock som nån gammal prästskalle hittade på nån gång på 1600-talet för att skrämma vettet ur folk så att flera gick till kyrkan. Vad tror Ni?

Jag tror inte riktigt på fredan den 13:e. Men det är flera som brukar ha otur idag, kanske e jag imun mot otur? :) men hela dan har inte gått än.
Vaknade precis så, worst case senario.. Kaffebryggaren går sönder XDE
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#2 sover du till klockan 3…?
Jag vet inte.. Min mobil skärm sprack xD
jag har inte varit vid datorn på hela dagen, men inget har hänt mig idag som visar på otur :) jag tror att folk kanske tänker mer på "otursdagen" och är ovanligt klantig bara för att man tror att dagen för med sig otur, jag där imot glömmer ofta sådana dagar XD
Ja idag gjorde jag det ^^
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#5 höhö, jag med. Och ibland så glömmer jag att vara rädd när nåt läskigt händer, typ som när jag var ute och cyklade och det började att åska..
Jag-kan-inte-spela-minecraft, min dator laggar för mycket :C
-Rasmus 🌈
#7 så bra… antar jag o_o
#8 min med..
och Spore!!! 

laggfri data här ^ ^
Det är bara på min server det laggar, som tur är ;_;
-Rasmus 🌈
Jag har hört att det faktiskt blir färre olyckor fredagen den trettonde eftersom folk ofta är mer försiktiga. Har förrästen inte tänkt på att det var fredagen trettonde förren nu. :)
Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸♂️
#12 Så din server funkar alltså nu?
Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸♂️
#14 Ja, fast jag måste ladda ner plugin, så att jag kan göra spawn protection :)
-Rasmus 🌈

Helt oturs fri dag hade jag =D
Min dator e död.

Otur :/
#19 Roligt skin xD