Minecraft BildTråd :)
här kan du lägga ut bilder som du har tagit i Minecraft, fast även skins, målade bilder, skins och servrar (bilder) fast såklart får ni lägga upp länkar till textru packs, seeds, maps osv :D
här är en bild på starten av en ny stad på min kompis privat server :)
3# Sune :D:D:D:D:D:D
#4 snyggt! är det en krona du har på huvudet? :)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
7# skulle varit skitigt hår men nu när du säger det ser det ju ut som det XD
9#spamma bilder gör inge det blir ju bara roligt med mycket bilder :D:D:D:D nice skin :)
12# nice :)!!
någon mer som vill legg a ut lite bilder, videos osv ? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en kul video på hur man skaffar massa XP ^^
ok nice video :D men här är en läck till ett program så du kan ändra till VILKEN Minecraft UPPDATERING SOM FINNS :D:D:D:D http://www.minecraftforum.net/topic/746856-minecraft-version-changer-11-really-easy-to-use/ det är awwsome!
18# vad e det ? :)
Oj, råkade skriva med caps. Förlåt :S
Bilder och allt är helt okej :D
Men skins kan vi ta i skinstråden
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#25 HAAATAR grottljud..
#26 Jag med…. Dom är läskiga!

#31 vart e den..? Tråden, alltså.
det är 24 allierade imperier i Spore i den världen :-)
hittils…

Allm.na bilder tråden hittae du under kategorin OT
OK! Jag har spelat en massa Minecraft i dom två veckorna som jag var osocial. :D Och här är resultatet!
Jag (i mitt nya skin som liknar mig) Framför min awesome stad, som ska bli större. :D
Det är en Romersk/Egyptisk inspirerad bergstad som jag är väldigt nöjd med, invånarantalet blomstrar som kackelackor under en sten! :P
Det ska bli en stor stad till slut. Men just nu måste jag fokusera på staden i min Let's Play Minecraft på youtube. :)
#36 Häftigt! :)

#36 OMG, den där staden är ju skitgrym!
När den är klar så måste du filma den och lägga upp det på youtube. Gärna mer bilder! :)
Att spela mycket Minecraft ger stora resultat. Jag och min kompis körde Minecraft i nästan 24timmar i sträck, och på den tiden hann vi komma jätte långt på en helt ny värld.
Tack båda! :D jag och syrran håller på att röja en massa sand så vi kan bygga vidare ^^ Det går rätt fort att röja när man har en efficiency 4 pickaxe :P allting försvinner på 0,5 sekunder. xD

Är allt byggt i survival? Om det är det så är det ju ännu grymmare. Brukar oftast få upp en bild i huvudet på en stad, typ som din. Men den blir aldrig bra. Inte ens i creative.
#40 Så blir det för mig med, man tänker ut något som är awesome i huvudet men när man försöker göra det i spelet blir det inte bra :'s
Japp, allt är i survival. :) tillåter inte ens mig själv att flyga. ^^

Kör man på survival och flyger så bör man skämmas. Men i cretive är det tillåtet. :)
Precis. :P
Men vissa flyger ju om dom gör stora projekt även i survival. Men jag tycker inte att jag vill göra det. Tycker om utmaningar. :3

Att göra stora projejt i survivsl blir ju mera utav en utmaning, och man kan ju vara mer stolt över resultatet :)

Appropå utmaningar, så är mina favvo mobs att döda endermens och ghast. Just på grund av att dom är lite svårare att döda och då blir det en liten utmaning.

Wow, ricktigt coola bilder 
Fina bilder! Älskar watershader moddet. Bara synd jag inte kan ha det. T_T

#53 Älskar också det. Men är inge bra om man är i grottor. Hade annars haft kvar det. Kanske laddar enr det igen om jag ska göra typ en cinematic.
Vi skulle ju ha haft det moddet för våran lilla serie :D
Ja just det. xD Det skulle vi haft.

Kanske kan mixa ihop en histora/ förklaring så att vi kan änvända det i fortsättningen xD
Haha Javisst xD

#62: Haha awesome :D! Vad har du för texturepack?

#62 Tack! :D det är sphax pureBd craft 128x128.
)