[OT] Allmänt snack 3!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Hej 
Anybody here…?

Nämen Tjeinare!
#3 hallooooo
hej hej

Är skit trött idag. Dom senaste tre senaste nätterna så har jag varit uppe till ca. 02.15 - 04.15 :) Så är jätte trött idag. SKa nog gå och lägga mig kl 00
La mig 9:30 idag.. Vaknade för… 12 minuter sedan xD

#7 Haha!
Tror inte att jag kommer vara vaken så länge, kanske kl 06.00 som max.
Jag är gaaaalen när min kompis e här 

Äh, har bytt webbläsare nu från internet explorer till google crome. JAg gillar verkligen Internet Explorer då det är lätt att använda och jag är van vid det. Men det krashade ganska ofta för mig så jag orkade inte mer. Får ta och lära mig hur Google Crome funkar nu.
Använd firefox i stället, fungerar mycket bättre.
Edit: Använd inte caps (kan tolkas som agression)
// LosGinos

Hittils så funkar google crome bra. Men har bara använt det i en timma så vet inte riktigt hur det är. Är det inte bra så byter jag.
Får man fråga vrf google crome suger enligt dig? Jag har hört flera som säger att det är bra, men alla har sin åsikt.
Okej, om jag ska vara ärlig så har jag alldrig fått chansen att använda det.
Min pappa och min ena bror säger bland annat att det är segt och jobbigt att använda, min pappa jobbar ju med program och datorer mycker, liksom min bror, så jag litar på dem. Tycker du att det är bra så får du ju använda det, du får känna dig fram.
Firefox använder vi alla i famlijen och det funkar fin fint!
Google är min favoritwebbläsare. Blir galen om min läsare byts automatiskt..

Personligen så gillar jag inte alls nånting som har med google att göra, bara delvis youtube. Vissa delar av youtube hatar jag då google ska göra allt så komplicerat och svårt. Men deras webbläsare funkar bra. Så det är ett litet +
jag är bara glad om jag slipper virus, lagg och så klart att det fungerar
Google Chrome är enligt mig den absolut bästa webbläsaren.
IE som är den sämsta enligt mig, även om IE9 är mycket bättre än de tidigare versionerna.

IE tycker jag är rättså bra. Men jag har växt upp med IE, så jag är van. Men det krashar ganska ofta.
Det gjorde jag också, och Windows 95 ;)
vet någon när Yuki ska komma tillbaka? Vi skulle ju filma in ett nytt avsnitt på "Den ökände ö-mannen på den öde ön" för flera veckor sedan…(trodde jag)

Hon åkte den 30:e juni tror jag och skulle vara borta i 3 veckor. Så fort hon kommer tillbaka så börjar vi på del 2 :)

ÄR hemma efter att ha varit borta i tre dagar. Ska bort snart igen =/. Nu är det snart slutet på sommaren och den brukar vara värst för mig.
Glöm inte att jag ska bort också ;)

Nä, det har jag inte gjort :)

Sämsta sommarn på länge
Bara regn och regn. Igår var det första fina dan på länge, men idag blåser det…

Äntligen hemma nu efer att ha varit borta i en vecka. Och när man kommer hem så ska självklart internetet vara super segt 
Bygger för tillfället en 5x5 tågbana som är över 13000 blocks lång XD

O.o
XD
Har väl.. Kommit.. 200 blocks iaf x)

Nästan…framme…. 

Fick idag en kanin. Är väl egentligen mest min brorsas, men jag tar det som att det är min också 
Hej, nu var det ett tag sedan jag var inne men cindy är väl hemma nu? ska vi spela in en ny vidio så borde vi nog göra det innan skolan börjar.

Japp, Cindy är tillbaks. Men just nu,är jag borta, och brian med. Fast jag tror att han kommer hem idag eller imorn. Jag kommer hem på måndag. Och då kör vi på! :)
ja, det måste nog bli innan helgen för då ska jag iväg men bara i några få dagar.
Ps: välkommen tillbaka Cindy :D
Tack tack. :) Känns så skönt när någon tänker på mig. :3
Tycker vi kör igång med del 2 så snart som möjligt, och förlåt för att jag har dragit ut på tiden. Har inte mått så bra.

#36 Det är okej, mår man inte bra så förstår vi. Hoppas att du mår bättre nu, och välkommen tillbaka, vet inte om jag redan har sagt det :P
Okej, när ska vi börja? Fredag är den sista dagen jag kan, lördag ska jag packa sedan åker jag till danmark! Vi kanske träffar varandra, Cindy? :D
glömde: tiden? blir det sent eller kör vi på dagtid så att säga?

Jag kan kanske ikväll. Men det blir kanske lite sent. Är hemma om max två timmar. Imorn kan jag förhoppningsvis hela dan och kvällen. På onsdag ska jag bort och blir borta över natten. På fredag kan jag hela dan och kvällen också. Men va online på skype så mycket som möjlig. I fortsättningen så tar vi story mode snacket i story mode tråden.
oki doki ;)

Har fått för mig att börja spela lite guitar hero igen :) är kul faktiskt. Nostalgi nästan ju :D
Min moster från Danmark är på besök, inte träffat henne på 17(!) år! Därför är jag inte aktiv för tillfället.

#43 17 år!? Det var en lång tid.
Vet. Så ni får ursäkta min frånvaro. Men Winnie betyder mer än internet just nu. Även om internet är mitt liv x)

Ok, men vi förstår. Du får väl återgå till ditt liv snart xD
Absolut x)

Mitt headset har börjat krångla =/

Det finns ganska många tjejer här. Minst tre aktiva tror jag. Fyra med dig.. Rätta mig om jag har fel.
Så du är iaf inte ensam tjej här.
Haha. Vilken underbar fråga. :P Jag är Medarbetare här och är tjej. Och som Felle sa så finns det minst 2 till. :) har inte koll på vilka andra som är av kvinnligt kön. XD

#51 vi får väl starta en undersökning ang. vilket kön man är av :)

skolan närmar sig….. 

Vart håller alla hus? Känns lite öde här 
im back from the semester… typ 

Yay!

Åååh, tog mig tiden att spela lite amnesia nyss. Ångrar det nästan…
Stötte på monstret två gånger….Inte trevligt…Se om jag kan somna nu =/
Kag fick en ny datorskärm idag ^^

#58 Najs! Måste verkligen skaffa en ny snart jag me =/

Aah! Min ögon svider
Måste ha simglasögon nästa gång jag hackar lök 
Hej, jag har inte kunnat vara inne på länge eftersom pappa BANNADE allt som hade med MC att göra så jag har inte haft tilgång till MC forumet men nu är jag tillbaka.
#60 det hade jag en gång
fungerade perfekt men familjen skrattade bara åt mig sålöken blev färdig ovanligt snabbt.
#61 Haha, varför?
#62 varför min far bannade mc? Min lille bror ville inte stänga ner det så att pappa skulle kunna titta på sina mail snabbare (mc tog visst på nätverket)
#64 lite så men hans data är ju seg (han har själv orsakat det med hjälp av lite kaffe i programvaran) och han vill ju inte erkänna det så han tar ut allt på oss barn som är "databeroende" och därför är hans saker myyycket viktigare, som att leta plastburkar i skogen. (geochaching)
jag har fått en Macbookdator idag och lyckades logga in på iFokus nu, förstår inte riktigt hur datorn fungerar än men jag försöker lista ut det… :)

#66 Mac. Gör allt för att göra det svårare för dig sedan 19…när nu den första macen kom. 89 tror jag XD
va?…

Apple mac är ju så komplicerade :D
menar du allvar eller var det där ironiskt? :) ja, jag tycker de är komplicerade man jag börjar få klämm på det!

Båda allvar och ironsik. När man väl har läsrt sig så går det säkert bra. Men annars så är Mac fruktansvärt svåra att förstå sig på. Enligt mig iaf :D
mig med :)
Aldrig gillat mac överhuvudtaget :P
vem gör det? :D
Många.. :P
oj, jag skulle skriva; vem gör INTE det XD
jag har varit i borås i helgen med några scout kompisar. Vi var i upzone och klättrade. Jag har en fråga till dig brian, hur kan du leva i det där kalla klimatet o_o?! Vi frös både fötterna och fingrarna av oss när vi klättrade, men kul hade vi ;)
Bor ju dock rätt långt ifrån Borås.. :P Bor mer västerut x)
ja men nästan i samma höjd :P

#77 Det lär ju vara ännu kallare i Uppsala :D
sant ;)