Minecraft iFokus

Minecraft

Etikettallmänt
Läst 5243 ggr
[SporeDiatrymisss]
2012-10-25 22:01
6

Herobrine.

Vem är han?

Finns han?

Vad vill han?

Vem är han? Han är inte Notch's döde bror. MEN. Noch har skrivigt att han har haft en halvbroder. En halvbroder som han aldrig hade känt. Jag vill gå in på djupet med detta. Det verkar som om Notch själv knappt har någon aning om vem den mystiske Herobrine är. Han brukade gräva 1x2 tunnlar i berg, upplysta av rödstensfacklor. Det fanns också små, perfekta sandpyramider i haven. I flera uppdateringar står det "Removed Herobrine". Va? Räcker det inte med bara 1 gång? Jag tror att Herobrine finns. Jag tror att han är en själ från de döda. Jag tror att han är här för att titta på oss när vi spelar Minecraft. Jag tror att det var Herobrine, eller vad han nu hette innan han dog som kom på idén till Minecraft. Noch fick veta det och strax efter dog hans halvbror. Nu är han i vårt spel. Han ser på oss. Men det är vad JAG tror. Jag har skapat en värld i Minecraft där jag har satt upp fyra skyltar där det står:

Skylt 1: Herobrine. Skylt 2: Finns du? Skylt 3: Snälla, svara. Skylt 4: så ska jag aldrig fråga dig mer.

Om han finns. Så svarar han.

Vad tror ni om Herobrine?

He is watching us.

[MsHammer300]
2012-10-26 14:36
3

anldningen att det står "removed herobrien" är bara för att folk fortsätter att inbilla sig att de har sätt honom. Men jag vet inte, så länge han inte stör mig är jag glad. :D

lakrisen
2012-10-26 17:09
0

#1 Samma har. c: