Favorit Djur

Schäfer! Katt och ankor.
RÅTTOR!!! <33333333333 ^ ^
Kattdjur, mest Geparder. :'3
tror faktiskt ngt kattdjur
Mina favoriter bland…
Uråldriga djur: Bear Dog, Dunkleosteus, Liopleurodon, Spinosaurus, Albertosaurus, Utahraptor, Deinonychus, Troodon, microraptor, archaeopteryx, mammut och smilodon.
Nutida djur: lo, gepard, tiger, säl, makrillhaj, knölval, marsvin, varg, räv, kråka, korp, katt, hund, uggla, guldfisk, PADDOR!!!, skogsmöss och allmänt småfåglar som t.ex. blåmes, talgoxe etc.
Och när jag ändå håller på så kan ju jag berätta vilka mina favoritmineraler, stenar och metaller är…
Volfram, bärnsten, ametister, kvarts, titan, granit, fossiler som är biologiskt material, jade, lapis lazuli och obsidian.
:-)

#5 Det var inte lite :D
Kan lägga till att jag gillar vargar mycket också :P
Oj vad många som skrev :) Skucka gärna bild också
Skicka
FLADDERMÖSS!! *-*

naw…. :3
Elefanter, hundar, marsvin, späckhuggare och blåvalar.
#15 <3 :-* Gulliga! :-) Lodjursungar är inte heller så dumma…
Grodor, paddor, salamandrar är riktigt fräna! Fåglar som inte kan flyga gillar jag också! Typ Strutsar, kiwifåglar och kasuarfåglar. :D
-Rasmus 🌈
Tjocka.. Fluffiga.. Klumpiga.. Lata.. sötaste som finns är givetvis pandor. Älskar pandor!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Pandor! Pingviner, sköldpaddor och hundar såklart ;)
#17 inte ensam omm att älska amfibier, speciellt PADDOR!!!!
:-DDD
#20 Jag har 2st salamandrar och
-Rasmus 🌈
*Råkade skicka iväg innan jag skrivit* Jag har 2st salamandrar och 3st indonesiska grodor. :D
-Rasmus 🌈
Katter, pandor, sköldpaddor och en speciell hund :)
(Ja, konstigt nog gillar jag samma djur som #19 :P)
#22 vill också ha, men mamma säger NEJ VAD SKA VI MED DEM TILL??? Vi? Jag menar att bara jag skulle ha dem…
#25 nawwww söööt <3