Kan inte skaffa minecraft för windows 10.
Tidigare hade jag Minecraft just för windows 10. Så det är betalat för och allt det. Men jag kan inte ladda ner det längre. Det går inte. Har försökt allt. Står "laddar ner" men ingenting händer. Ingenting laddas. Jag försökte kontakta officiella supporten men fick aldrig något svar. Jag har vanliga Minecraft java som fungerar fint. Men just för windows 10 fungerar inte längre. Jag hade det ett tag, men sen kom någon uppdatering och allt gick sönder.
Datorn i sig är det inget fel på. Inte heller internet. Har försökt olika browsers, men ingen skillnad.
Jag förväntar mig ingen mirakelkur, men jag tänkte mest göra ett inlägg om någon upplevt något liknande?
Detta är en process som varat i över ett ÅR.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#0 Vad har du för operativsystem? Testa att uppdatera allt, OS, browsers, launchers och vad man nu kan komma på.
Kan vara en brandvägg som ställer till det.
"I'm too old for this shit."
Om vi säger så här: Jag har försökt allt. Verkligen allt. Olika browsers, olika launchers, olika… ja vad man nu vill kalla det.
Jag vet genuint inte varför det strular som det gör. Jag söker som sagt ingen som kan hitta en magisk lösning, men jag hoppas att någon kanske hört om något liknande och kan hjälpa där.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#2 Skulle väl råda dig att försöka skicka en "ticket" till supporten igen då, verkar märkligt att de inte ens svarade. Det kan ta några dagar innan man får svar men svar ska man få.
"I'm too old for this shit."