[OT] Mc serie
Hej, jag och SporeDiatrymisss har börjat rita egna fantasi figurer i Minecraft omgivning och började fundera på att göra en serie av bilderna, så här kommer alla bilderna visas som en serie. :)
Vilken bild ska vi lägga upp?
ja du. Vet inte XD kanske en ny bild där de bygger ett hus, sedan kan vi ju lägga in när de är i The End.

Det är ju bara att börja nånstans och utgå från det.
Varför inte lägga först upp regnbilden och sedan hur de bygger ett hus och så vidare? Och sist The End? Och redigeringsbilderna tar vi via PM så att tråden inte blir onödigt "nedsmutsad"?
Låter som en bra ide, problemet är ju då med pm, man kan nog inte skicka bilder egenom det…

Jopp, man kan skicka bilder via pm :)
Toppen :D Tack så mycket felle-j
Till Sporediatrymisss
Om du vill kan du få göra bekrunden, eller kör vi som vi har gjort innan. Som du sa innan kan vi ju börja med regnbilden.
#9. Du är ju sjukt grym !
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Håller med Brian, fast ni är grymma! Man kanske skulle kunna göra så att man tar ett Screenshot av ett Minecraft landskap och ritar dit figurerna.
#11 tack för tipset! :-D Lite svårt bara att sitta och uggla och vänta på regn..

Har man TooManyItems moddet så kan man sätta på/ stänga av regn/ snö
#13 har försökt att installera det över 1000 ggr, har aldrig funkat -.-

Har du läst min artikel om hur man installerar mods? ;)
#15 ja, men funkar ändå inte -.-

Konstigt =/
#17 tycker jag med..
det funkar för mig men det är roligare att rita och så blir det inte så svårt att leta upp olika landskap
#19 så sant, så sant…